Υπάρχει ένας τόπος που κλείνει μέσα του όλα τα ταξιδιωτικά όνειρα και τα υλοποιεί. Ένας τόπος που φέρνει κοντά ανθρώπους από κάθε πλευρά του κόσμου, με μια κοινή επιθυμία: να βρεθούν μακριά, να ζήσουν κάτι διαφορετικό, να συνδεθούν με έναν τόπο που δεν έχουν ακόμη γνωρίσει. Το αεροδρόμιο είναι το σημείο όπου το ταξίδι αποκτά υπόσταση. Το πρώτο κεφάλαιο σε μια βιωματική ιστορία που μόλις ξεκινά.
Η Fraport Greece παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια, με φόντο την αυθεντική Ελλάδα. Πρωταγωνιστής είναι ο «Mr. Andrews», ένας επισκέπτης που φτάνει από το εξωτερικό στη χώρα μας αναζητώντας τον ήλιο, τον αρχαίο μύθο, το ελληνικό φως. Αυτό που συναντά, όμως, είναι κάτι πολύ πιο ουσιαστικό. Βλέπει έναν τόπο που τον καλωσορίζει με ανοιχτή καρδιά. Περνώντας μέσα από το αεροδρόμιο, μπαίνει κατευθείαν στον παλμό των αυθεντικών εμπειριών. Σε έναν πολιτισμό που υπάρχει για να τον βιώσεις με τις αισθήσεις, όχι μόνο για να τον φωτογραφίσεις.
Η καμπάνια της Fraport Greece εστιάζει στις εμπειρίες και ξεφεύγει από τα τουριστικά στερεότυπα. Το αεροδρόμιο γίνεται μια γέφυρα ανάμεσα στον επισκέπτη και τον τόπο. Ανάμεσα σε αυτό που περίμενε να συναντήσει και σε αυτό που τελικά τον αγγίζει. Ο «Mr. Andrews» ενσαρκώνει το πρόσωπο ενός ταξιδιώτη που φτάνει για πρώτη φορά στη χώρα μας και ανοίγεται σε έναν νέο κόσμο. Μέσα από αυτή την καμπάνια διακρίνεται η πρόθεση της Fraport Greece να φέρει την αληθινή Ελλάδα στο προσκήνιο. Όχι μια καρτποσταλική Ελλάδα, αλλά μια χώρα που εμπνέει, συγκινεί και κυρίως, θυμίζει σε κάθε ταξιδιώτη τι έχει πραγματική αξία. Το να ανήκεις, έστω και για λίγο, κάπου αλλού.
Το βίντεο της καμπάνιας με πρωταγωνιστή τον «Mr. Andrews», με σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Σταγκίκα, παραγωγή από την The Stripes και με υπογραφή της Valuecom είναι ένα μικρό κινηματογραφικό οδοιπορικό που ξεκινά σε ένα από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια υπό τη διαχείριση της Fraport Greece και οδηγεί στις πιο αληθινές στιγμές που μπορεί να ζήσει κανείς στη χώρα μας. Βουτιές σε κρυστάλλινα νερά, η εμπειρία ενός τραπεζιού γεμάτου ελληνικούς μεζέδες δίπλα στο κύμα, η ηρεμία μιας λίμνης την ώρα που ο ήλιος πέφτει. Ο «Mr. Andrews», μέσα από τη ματιά του επισκέπτη, μας συστήνει την Ελλάδα από την αρχή. Όχι ως «προϊόν» τουριστικής κατανάλωσης, αλλά ως ένα πολύχρωμο μωσαϊκό ανθρώπων, πολιτισμών και τοπίων που συνυπάρχουν αυθεντικά σε έναν μόνο τόπο.
Η Fraport Greece, από την ίδρυσή της το 2017, έχει επενδύσει στη ριζική αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων που διαχειρίζεται, τόσο στην ηπειρωτική όσο και στη νησιωτική Ελλάδα. Για τη Fraport Greece, το αεροδρόμιο είναι το πρώτο στάδιο ενός ταξιδιού, εκείνο που χαρίζει στον επισκέπτη χαμόγελα και στιγμές ενθουσιασμού πριν αναχωρήσει για τον προορισμό του. Είναι το πρώτο αεράκι που μεταφέρει το άρωμα του κάθε τόπου, η πρώτη γεύση που παίρνουμε από τον ρυθμό, την κουλτούρα και της φιλοξενία ενός προορισμού.
Η καμπάνια της Fraport Greece ενσωματώνει αυτήν ακριβώς τη στρατηγική προσέγγιση της εταιρείας. Με δημιουργική ματιά και αισθητική που ξυπνά το συναίσθημα, αναδεικνύει τη σύνδεση του επισκέπτη από το εξωτερικό με την τοπική κοινωνία, δίνοντας έμφαση στην αυθεντικότητα, τη βιωσιμότητα και την εμπειρία. Σε μια εποχή όπου ο ταξιδιώτης δεν αναζητά μόνο ένα όμορφο τοπίο για να φωτογραφίσει, αλλά μια ολοκληρωμένη ιστορία για να ζήσει, τα αεροδρόμια λειτουργούν ως πύλες εμπειριών. Ο «Mr. Andrews», με την ευγένεια και την αθωότητα του επισκέπτη που δεν ξέρει τι ακριβώς να περιμένει από την Ελλάδα, γίνεται ο «καθρέφτης» μας. Ο καθρέφτης της χώρας που θέλουμε να είμαστε, της Ελλάδας που ξαναβρίσκουμε ο ένας μέσα από τα μάτια του άλλου.
Πίσω από κάθε πλάνο του βίντεο, κρύβεται μια φιλοσοφία: η Ελλάδα τoυ αύριο, αυτή που θέλουμε να δημιουργήσουμε, δεν είναι η Ελλάδα της ραγδαίας τουριστικής ανάπτυξης. Είναι η Ελλάδα της έντονης τοπικής ταυτότητας και της ποιοτικής φιλοξενίας. Τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια υπό τη διαχείριση της Fraport Greece εξυπηρετούν εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε χρόνο και γίνονται πύλες προς τις τοπικές κοινότητες μέσα στις οποίες λειτουργούν. Μέσα από συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές, τεχνολογία και βιώσιμες πρακτικές, η εταιρεία επιδιώκει την ενισχύσει την εμπειρία του επιβάτη και παράλληλα, να επιτύχει την οικονομική και πολιτιστική ενδυνάμωση των περιοχών που εξυπηρετεί.
Η νέα καμπάνια της Fraport Greece έχει στόχο να επανασυστήσει την Ελλάδα στον υπόλοιπο κόσμο ως έναν σύγχρονο, βιώσιμο και γεμάτο συναισθήματα προορισμό που ο επισκέπτης θέλει να επισκέπτεται ξανά και ξανά. Με αφετηρία τις ταξιδιωτικές περιπέτειες του «Mr. Andrews», η Fraport Greece χτίζει μια γέφυρα ανάμεσα στον ταξιδιώτη και τον τόπο, ανάμεσα στη φιλοξενία και την εμπειρία. Ένα ταξίδι που ξεκινά από έναν διάδρομο προσγείωσης και καταλήγει σε μια ιστορία που μένει για πάντα στην καρδιά.
Ανακάλυψε περισσότερα για το έργο και τη φιλοσοφία της Fraport Greece: