Το Travel.gr, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό site στην Ελλάδα, και το Πρώτο Θέμα διοργανώνουν την Παρασκευή 14 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία το 5ο συνέδριο Greece Talks με τίτλο «The Intelligence Age: Travel, Culture & Connection».
Ανάμεσα στις σημαντικές προσωπικότητες που θα δώσουν το παρών είναι η Jenny Southan, ιδρύτρια, και CEO της Globetrender, του κορυφαίου διεθνώς οργανισμού πρόβλεψης τάσεων στον Τουρισμό και ηλεκτρονικού περιοδικού αφιερωμένου στο μέλλον των ταξιδιών. Μέσα από την Globetrender, η Jenny Southan ηγείται ενός πρωτοποριακού εγχειρήματος που παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες στρατηγικής πρόβλεψης και συμβουλευτικής, ενημερωτικά δελτία καινοτομίας, εμπεριστατωμένες αναφορές για τις νέες τάσεις, καθώς και το διμηνιαίο ενημερωτικό δελτίο VOLT, το οποίο αναδεικνύει τις πιο ενδιαφέρουσες ιδέες και εξελίξεις στον χώρο των ταξιδιών. Παράλληλα, είναι δημόσια ομιλήτρια, παρουσιάστρια του podcast Blue Sky Thinking του Globetrender, σχολιάστρια στο ραδιόφωνο του BBC και ανεξάρτητη δημοσιογράφος, συνεργαζόμενη με διεθνή μέσα όπως το Condé Nast Traveller και το The Telegraph. Πριν ιδρύσει την Globetrender, εργάστηκε επί δέκα χρόνια ως συντάκτρια θεμάτων στο περιοδικό Business Traveller.
Με αφορμή το 5ο συνέδριο του Travel.gr, η Jenny Southan απαντά στις ερωτήσεις του Travel.gr για την ανταγωνιστική θέση της Ελλάδας στον χάρτη του παγκόσμιου τουρισμού, αλλά και για το πώς φαντάζεται η ίδια στο μυαλό της τον ταξιδιώτη του μέλλοντος.

Ποιο θεωρείτε ότι είναι το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Ελλάδας σε σχέση με άλλους μεσογειακούς προορισμούς;
Η δύναμη της Ελλάδας βρίσκεται στη φυσική συνέχεια ανάμεσα στο Τοπίο, τον Πολιτισμό και την καθημερινή ζωή. Η ταυτότητα της χώρας δεν έχει τυποποιηθεί υπερβολικά για τις ανάγκες του Τουρισμού, οπότε η εμπειρία του τόπου εξακολουθεί να διατηρεί έναν χαρακτήρα που μοιάζει να γεννιέται από την ίδια την κοινότητα. Τα νησιά της διαφέρουν ουσιαστικά μεταξύ τους, η γαστρονομία παραμένει βαθιά τοπική, και το ιστορικό περιβάλλον δεν λειτουργεί ως μέρος «διακόσμησης» αλλά ως στοιχείο που διαμορφώνει το πώς οι άνθρωποι τοποθετούν τον εαυτό τους στο παρόν. Έτσι διαμορφώνεται ένα περιβάλλον με αληθινή ουσία, το οποίο λίγοι μεσογειακοί προορισμοί καταφέρνουν να προσεγγίσουν, ειδικά εκείνοι που έχουν εξελιχθεί μέσα από μονοδιάστατα τουριστικά μοντέλα.
Πώς φαντάζεστε τον ταξιδιώτη του 2035;
Μέχρι το 2035, ο ταξιδιώτης θα έχει αλλάξει σημαντικά. Οι millennials θα βρίσκονται στην περίοδο της μεγαλύτερης οικονομικής τους άνεσης, ενώ η Gen Z και η Gen Alpha θα έχουν ήδη στα χέρια τους νέες μορφές κεφαλαίου. Αυτό θα διαμορφώσει έναν ταξιδιώτη που ξέρει τι ζητά, χωρίς να ορίζεται από την κλασική έννοια της πολυτέλειας. Θα αναζητά μακροζωία, καθαρό μυαλό και συναισθηματική ισορροπία. Το ταξίδι δεν θα το αντιμετωπίζει ως ανταμοιβή αλλά ως μέρος της προσωπικής του φροντίδας. Το κύρος θα συνδέεται λιγότερο με την επίδειξη και περισσότερο με την πρόσβαση σε τόπους που προσφέρουν διαύγεια, αποκατάσταση της ενέργειας και χώρο για προσωπική εξέλιξη. Το ταξίδι θα λειτουργεί ως εργαλείο για να διαχειρίζεται τις μεταβάσεις της ζωής, από τις αλλαγές καριέρας μέχρι τις ορμονικές φάσεις. Οι προορισμοί που θα μπορούν να αποδεικνύουν πραγματικά οφέλη στην ευεξία και στην αίσθηση προοπτικής του επισκέπτη θα είναι και αυτοί που θα αποκτούν τη μεγαλύτερη βαρύτητα.
Δείτε εδώ ολόκληρο το πρόγραμμα του συνεδρίου.




