Νέα πρωτιά για την Ελλάδα, αυτή τη φορά στο Λονδίνο, όπου αναδείχθηκε ως ο τουριστικός προορισμός της χρονιάς, στα βραβεία Food and Travel και στην κατηγορία «Προορισμοί μικρών αποστάσεων».
Η Ελλάδα τιμήθηκε με το βραβείο «Short-Haul Destination of the Year» από το περιοδικό Food and Travel Magazine στο πλαίσιο των ετήσιων Reader Awards. Η διάκριση αποτελεί σημαντική επιβράβευση για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ειδικά για το βρετανικό κοινό, το οποίο αναζητά συνδυασμό γαστρονομίας, πολιτισμού και προσιτού ταξιδιού σε σύντομη απόσταση.
Το περιοδικό Food & Travel έχει εδραιωμένη παρουσία στη Μεγάλη Βρετανία και σε διεθνές επίπεδο, ως κορυφαίο Μέσο για ταξίδια που συνδέονται με γαστρονομία, κρασί και εμπειρίες ταξιδιού. Σύμφωνα με τα στοιχεία του περιοδικού, η κυκλοφορία του στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέρχεται σε 31.000 αναγνώστες και το βρετανικό του ακροατήριο περιλαμβάνει κυρίως επαγγελματίες, ηλικίας 26–54 ετών, με υψηλό εισόδημα και έντονο ενδιαφέρον για ταξίδια και γεύσεις.
Η βράβευση της Ελλάδας μέσω του περιοδικού Food & Travel έχει ιδιαίτερη σημασία για τον βρετανικό τουρισμό προς τη χώρα μας, καθώς το περιοδικό απευθύνεται σε αναγνώστες που είναι διαμορφωτές γνώμης και λαμβάνουν ταξιδιωτικές αποφάσεις. Το βρετανικό κοινό αποτελεί στρατηγικής σημασίας αγορά για την ελληνική τουριστική βιομηχανία, και η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας ως γαστρονομικού-ταξιδιωτικού προορισμού για τους Βρετανούς συμβάλλει στην αύξηση της ζήτησης και των ποιοτικών ταξιδιωτικών εμπειριών. Το βραβείο παρέλαβε η Προϊσταμένη του Γραφείου Ε.Ο.Τ. Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας κα Ελένη Σκαρβέλη.

Εξάλλου, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας υλοποιεί στοχευμένο πρόγραμμα στρατηγικής συνεργασίας με την Travelzoo UK, μία από τις σημαντικότερες τουριστικές πλατφόρμες διεθνώς, με στόχο την προβολή της Ελλάδας στη βρετανική αγορά ως σύγχρονου, βιώσιμου και αυθεντικού προορισμού υψηλής αξίας.
Κεντρικό πυλώνα της συνεργασίας αποτελεί η δράση «Greece Showcase», μια premium ψηφιακή καμπάνια εμπνευσμένου περιεχομένου που αναπτύχθηκε από την Travelzoo για τους μήνες Σεπτέμβριο-Νοέμβριο 2025 και αποσκοπεί στην περαιτέρω ενδυνάμωση της θέσης της Ελλάδας στη συνείδηση των Βρετανών ταξιδιωτών, προβάλλοντας με σύγχρονο, ψηφιακό τρόπο την ποικιλομορφία, την αυθεντικότητα και τη βιωσιμότητα του τουριστικού προϊόντος της.
Η καμπάνια εστιάζει σε θεματικούς άξονες όπως πολιτισμός, γαστρονομία, φύση, ευεξία και αυθεντικές εμπειρίες, προσφέροντας διασύνδεση με παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών και τη δυνατότητα ενίσχυσης της τουριστικής ζήτησης εκτός αιχμής (shoulder season) και άμεσης κράτησης (last minute). Ήδη, για την περίοδο 2024-2025 η χώρα μας βρίσκεται ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους προορισμούς για τα μέλη της Travelzoo, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δυναμική της στη βρετανική αγορά.
Διαβάστε ακόμα:
North Evia Pass 2025: Από σήμερα οι αιτήσεις μέσω του vouchers.gov.gr για διακοπές στη Βόρεια Εύβοια
No Budget Travel Stories: Χειμερινό road trip στη Βόρεια Εύβοια
Λίμνη: Διαδρομές στην κωμόπολη της Εύβοιας με την αιγαιοπελαγίτικη αύρα





