Η προβολή της πολυμορφίας της ελληνικής τουριστικής εμπειρίας και των αγαπημένων στους Βρετανούς ταξιδιώτες ελληνικών προορισμών στο ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό των influencers και των επαγγελματιών του τουρισμού, βρέθηκε στο επίκεντρο της συμμετοχής του ΕΟΤ στην εκδήλωση Ultimate Influencer Event που διοργάνωσε η βρετανική πλατφόρμα icelolly.com στο Λονδίνο.
Η εκδήλωση περιλάμβανε παρουσιάσεις και networking sessions, με στόχο την ανάδειξη και προώθηση μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών μέσω των social media, σε μια περίοδο που η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία μετασχηματίζεται μέσα από τη δύναμη της ψηφιακής επιρροής.
Η icelolly.com και η Ελλάδα
Η icelolly.com, με περισσότερους από 1,5 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα και σταθερές συνεργασίες με κορυφαίους tour operators, αποτελεί έναν από τους πλέον δυναμικούς παράγοντες στην αγορά των ταξιδιωτικών προσφορών. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της μητρικής εταιρείας Ice Travel Group, η Κρήτη και η Ρόδος συγκαταλέγονται στους δέκα κορυφαίους προορισμούς με τις περισσότερες αναζητήσεις στην πλατφόρμα TravelSupermarket.com. Η Κέρκυρα ακολουθεί στην 11η θέση, παρουσιάζοντας αύξηση 14%, ενώ η Χαλκιδική κατέγραψε τη μεγαλύτερη εβδομαδιαία αύξηση μεριδίου, αγγίζοντας το +149%.
Συγχρόνως, καθώς πλησιάζει η κορύφωση της θερινής περιόδου, μία στις δέκα κρατήσεις αφορά δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς, όπως η Ρόδος, η Κως, η Κρήτη, η Ζάκυνθος και η Κέρκυρα. Αντίστοιχα, στην πλατφόρμα icelolly.com, η Ρόδος σχεδόν διπλασίασε το μερίδιο κρατήσεών της, κατακτώντας την 5η θέση στις αρχές Ιουνίου, ενώ ισχυρή παρουσία στις κρατήσεις εμφανίζουν, επίσης, η Ζάκυνθος, η Κρήτη, η Κως, η Χαλκιδική και η Σκιάθος.
Η ελληνική συμμετοχή
Η εκδήλωση Ultimate Influencer Event της icelolly.com συγκέντρωσε περισσότερους από 80 κορυφαίους Βρετανούς influencers και content creators με εξειδίκευση σε θεματικές ενότητες όπως η φύση, η γαστρονομία, ο πολιτισμός και η ευζωία, ενώ η Ελλάδα ήταν η μοναδική χώρα που συμμετείχε θεσμικά σε αυτήν.


Η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας, κ. Ελένη Σκαρβέλη, παρουσίασε τη χώρα μας ως αυθεντικό, βιώσιμο και ποιοτικό προορισμό, μέσα από διαύλους επικοινωνίας που συνδέονται άμεσα με το ταξιδιωτικό κοινό, όπως είναι οι πλατφόρμες icelolly.com & TravelSupermarket.com.
Επίσης, τρεις από τους συμμετέχοντες influencers κληρώθηκαν να ταξιδέψουν στην Χαλκιδική και την Αμοργό, με προσφορά της αεροπορικής εταιρείας Sky Express, των Domes Resorts στη Χαλκιδική και του ξενοδοχείου Aigialis στην Αμοργό, ενώ δυο συμμετέχοντες κέρδισαν φιλοφρονητικά δώρα του ΕΟΤ με αντιπροσωπευτικά ελληνικά προϊόντα.
Διαβάστε ακόμα:
ΣΕΤΕ: Ποια είναι τα μηνύματα για τη φετινή τουριστική σεζόν και οι προκλήσεις για την επόμενη μέρα
Η Ισπανία βλέπει νέο ρεκόρ στον τουρισμό το 2025
Social Media: Πώς τα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές το 2025