Μετά την εντυπωσιακή πρώτη του εμφάνιση, το «Ultra» επιστρέφει στο Ντουμπάι τον Ιανουάριο του 2026, εδραιώνοντας τη θέση του ως ένα από τα κορυφαία επαγγελματικά γεγονότα στον χώρο της πολυτελούς φιλοξενίας και του ταξιδιωτικού σχεδιασμού.
Η Private Luxury Events ανακοίνωσε και επισήμως τη διοργάνωση του δεύτερου κεφαλαίου της διοργάνωσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 25 έως τις 29 Ιανουαρίου 2026 στο εμβληματικό Atlantis The Royal.
Η εκδήλωση απευθύνεται αποκλειστικά σε ηγετικά στελέχη της υψηλής φιλοξενίας, ταξιδιωτικούς συμβούλους και προσωπικούς βοηθούς που εξυπηρετούν πελάτες υπερυψηλής καθαρής αξίας (UHNWIs). Στην έκθεση αναμένεται να συμμετάσχουν περίπου 230 εκπρόσωποι πολυτελών brands και καταξιωμένοι «ταξιδιωτικοί σχεδιαστές», μεταξύ των οποίων στελέχη από τα Four Seasons, Cheval Blanc, Airelles, Fregate Private Island, SHA Wellness και άλλα ονόματα-σύμβολα του κλάδου.
Όπως επισημαίνει η κυρία Christy Kuplic, γενική διευθύντρια της Private Luxury Events, στόχος της Ultra είναι η ανάδειξη εκείνων που πραγματικά ενσαρκώνουν την ουσία της πολυτέλειας. Εξάλλου, αναφέρει η κυρία Kuplic, ο όρος πολυτέλεια χρησιμοποιείται πλέον για να περιγράψει τα πάντα. Το Ultra δημιουργήθηκε για να αναγνωρίσει όσους ξεχωρίζουν πραγματικά, προσφέροντας υπηρεσίες με διάκριση, διακριτικότητα και αριστεία.
Στο ίδιο πνεύμα, ο κύριος Kyp Charalambous, αντιπρόεδρος πωλήσεων του Atlantis Dubai, τονίζει πως η συνεργασία για τη φιλοξενία του Ultra ενισχύει τη θέση του Atlantis The Royal ως εμβληματικού προορισμού για απαιτητικούς ταξιδιώτες και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στην παγκόσμια πρωτοπορία της φιλοξενίας.
Τάσεις που επαναπροσδιορίζουν την υπερπολυτελή εμπειρία
Η φετινή εκδήλωση ανέδειξε κομβικές τάσεις που αναμένεται να διαμορφώσουν τη νέα εποχή της ultra-luxury ταξιδιωτικής εμπειρίας:
-Υπερ-προσωποποιημένα δρομολόγια και εμπειρίες, που προβλέπουν τις επιθυμίες του κάθε επισκέπτη πριν καν τις εκφράσει.
-Έμφαση στην αυθεντικότητα, την ουσία και την απλότητα, μακριά από την επίδειξη.
-Ενισχυμένη παρουσία νεότερων UHNWIs, που επιζητούν προορισμούς με κοινωνικό αντίκτυπο και πολιτιστική ταυτότητα.
Οι παραπάνω τάσεις ευθυγραμμίζονται και με σχετική έκθεση της McKinsey το 2024, η οποία καταγράφει στροφή της αγοράς προς τον διακριτικό, «ήσυχο» πλούτο, με προτίμηση σε απομονωμένους και δύσκολα προσβάσιμους προορισμούς που προσφέρουν εμπειρίες μοναδικές στον κόσμο.
Αποκλειστικότητα και προβολή του μέλλοντος
Το Ultra 2026 παραμένει αυστηρά κατόπιν πρόσκλησης, με δυνατότητα υποβολής αιτήματος συμμετοχής μόνο μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Private Luxury Events. Σημειώνεται ότι τα τελευταία 10 χρόνια, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει πάνω από 180 events σε 40 χώρες, φέρνοντας σε επαφή περισσότερα από 85.000 μέλη της παγκόσμιας luxury κοινότητας.
Διαβάστε ακόμα:
Γιατί η εμπειρία του τόπου είναι η νέα πολυτέλεια στη Φιλοξενία
Ένα μουσείο από το μέλλον: Το UBS Digital Art Museum ετοιμάζεται να ανοίξει στο Αμβούργο
Πρωτιά της Ελλάδας στις αξιολογήσεις ξενοδοχείων στη Μεσόγειο και τη χειμερινή περίοδο