Με έμπνευση από το αυξανόμενο ενδιαφέρον των νεότερων γενεών για εμπειρίες με ουσία και αισθητική, το tattourism, η συνήθεια δηλαδή να αποκτά κανείς τατουάζ σε προορισμούς ως αναμνηστικά ταξιδιών, περνά πλέον από το περιθώριο στο προσκήνιο της φιλοξενίας.

13

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η νέα συνεργασία της Kimpton Hotels & Resorts με το στούντιο τατουάζ Tiny Zaps, που φέρνει την τέχνη της μελάνης μέσα στα ξενοδοχεία.

Από αυτή την άνοιξη, πέντε ξενοδοχεία της αλυσίδας σε Νέα Υόρκη, Ουάσινγκτον και Λος Άντζελες φιλοξενούν μηνιαία pop-up events, όπου οι επισκέπτες μπορούν να αποκτήσουν δωρεάν, μικροσκοπικά τατουάζ με θέμα την εκάστοτε πόλη. Στα flash sheets περιλαμβάνονται σχέδια όπως εικονίδια του Broadway για τη Νέα Υόρκη ή μοτίβα εμπνευσμένα από τη Bourbon Street της Νέας Ορλεάνης – πάντα με την υπογραφή της Tiny Zaps, γνωστής για το λεπτεπίλεπτο, μινιμαλιστικό της ύφος.

Η επικεφαλής των πολυτελών και lifestyle brands της Kimpton στην Αμερική, κα Vicki Poulos, ανέφερε ότι στόχος τους είναι να συνδυάσουν το ταξίδι, την τέχνη και την προσωπική έκφραση, προσφέροντας έναν μοναδικό τρόπο για να συνδεθεί κάποιος με την πόλη που επισκέπτεται.

Η τάση αυτή, που παλιότερα συνδεόταν κυρίως με ναυτικούς ή περιπλανώμενους καλλιτέχνες, επανασυστήνεται στο κοινό των Millennials, δηλαδή σε εκείνους που έχουν γεννηθεί μεταξύ 1981-1996 και της Gen Z, γεννημένοι 1997-2010 που επιλέγουν ένα tiny tattoo ως ενθύμιο από τις περιπλανήσεις τους, αντί για ένα μαγνητάκι ψυγείου.

Ο συνιδρυτής της Tiny Zaps, κ. Sam Kelly, σχολίασε ότι οι άνθρωποι κάνουν τατουάζ για τους ίδιους λόγους που ταξιδεύουν, για να δημιουργήσουν και να τιμήσουν εμπειρίες ζωής και ότι η συνεργασία αυτή επιτρέπει την ένωση αυτών των δύο κόσμων με έναν διασκεδαστικό και αξέχαστο τρόπο. Η εταιρεία συνεργάζεται με τοπικούς καλλιτέχνες σε κάθε προορισμό, ενισχύοντας έτσι τη σύνδεση με τον πολιτισμό και την αισθητική της κάθε πόλης.

Η τάση του tattourism δεν είναι μια εντελώς καινούρια ιδέα. Ήδη από το 2019, η Virgin Voyages είχε ενσωματώσει tattoo parlour στα κρουαζιερόπλοιά της με την ονομασία «Squid Ink». Άλλα παραδείγματα ξενοδοχείων που έχουν προβεί σε τέτοιου είδους συνεργασίες, είναι το Moxy Times Square στη Νέα Υόρκη, το οποίο είχε συνεργαστεί με τον γνωστό tattoo artist JonBoy, προσφέροντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν τατουάζ κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, το hostel της αλυσίδας Generator Hostels στη Στοκχόλμη το οποίο προσφέρει in-house tattoo parlour, δίνοντας στους ταξιδιώτες την ευκαιρία να αποκτήσουν τατουάζ κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και το White Rabbit Hostel στην Καμπότζη, που διαθέτει επίσης in-house tattoo studio, προσφέροντας στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία tattourism.

Όμως, η νέα αυτή προσέγγιση, μέσα από ξενοδοχεία και με έμφαση στη μίνιμαλ αισθητική και την τοπική ταυτότητα, σηματοδοτεί μια στροφή προς πιο εκλεπτυσμένες μορφές εμπειρίας.

Οι νέες αυτές συνεργασίες ξενοδοχείων με καλλιτέχνες, επιχειρεί να κάνει το τατουάζ ένα αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης ταξιδιωτικής εμπειρίας, προσωποποιημένο, βιωματικό και μόνιμο.

Διαβάστε ακόμα:

Τι ζητούν οι ταξιδιώτες υψηλών απαιτήσεων το 2025

Η Αθήνα στην παγκόσμια δεκάδα των κορυφαίων συνεδριακών προορισμών για το 2024

Το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου επιστρέφει στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού