Δράσεις με τις οποίες η σύζευξη Δημιουργικής Βιομηχανίας και Τουρισμού μπορεί να ενδυναμώσει περαιτέρω την ανάδειξη των νησιών του Ιονίου ως ενιαίου και ισχυρού local brand στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, παρουσίασε η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, μιλώντας στην 4η Συνάντηση Μεταφοράς Γνώσης #RouteLab, που πραγματοποιήθηκε στην Κέρκυρα.

17

Αντικείμενο της συνάντησης, που συνδιοργάνωσαν ο περιφερειακός τηλεοπτικός σταθμός Ionian TV, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, η ΕΥΔΕΠ Ιονίων Νήσων και η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Ιονίων Νήσων, ήταν η μεταφορά γνώσης για τη δυναμική ανάπτυξης των Ιονίων Νήσων μέσω της καινοτομίας και της στήριξης της Δημιουργικής Βιομηχανίας, της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού.

Η Πρόεδρος του ΕΟΤ χαρακτήρισε τη Δημιουργική Βιομηχανία ως έναν δυναμικά ανερχόμενο κλάδο παραγωγής με πολυπληθείς εκφάνσεις, που μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης για τον τουρισμό και συγκεκριμένα για τις εμπλουτισμένες βιωματικές εμπειρίες των επισκεπτών. Όπως είπε «τα τελευταία χρόνια, ο ΕΟΤ προωθεί τις αυθεντικές, βιωματικές εμπειρίες, που προσφέρει κάθε γωνιά της Ελλάδας όλες τις εποχές του χρόνου, καθώς πέρα από το δίπτυχο Ήλιος-Θάλασσα στο επίκεντρο της διεθνούς καμπάνιας “All you want is Greece” βρίσκονται ο πολιτισμός, η ελληνική μεσογειακή διατροφή, η άυλη πολιτιστική κληρονομιά, ο τουρισμός ευεξίας, ο αγροτουρισμός, ο οικοτουρισμός, ο τουρισμός υπαίθρου και ο οινοτουρισμός».