Λίγο πριν την επίσημη έναρξη του καλοκαιριού, η πραγματικότητα είναι ξεκάθαρη, ιδιαίτερα για τους Αμερικανούς τουρίστες. Οι κάτοικοι των ΗΠΑ ζητούν απεγνωσμένα διακοπές και αισθάνονται τις επιπτώσεις από την έλλειψη τους.

21

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Hilton σε ενήλικες ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, περισσότεροι από 3 στους 4 (76%) ερωτηθέντες βιώνουν αρνητικά συναισθήματα όταν έχουν πολύ καιρό να πάνε διακοπές, με την εξάντληση (41%) και την πλήξη (36%) να βρίσκονται μεταξύ των κορυφαίων συναισθημάτων.

Πέρα από την επισήμανση των ανεπιθύμητων επιπτώσεων από την έλλειψη των διακοπών, η έρευνα αποκάλυψε επίσης τον λόγο της ζήτησης. Αν και οι ερωτηθέντες αναφέρουν ότι χρειάζονται ένα διάλειμμα, περισσότεροι από τους μισούς (51%) των Αμερικανών αισθάνονται ένοχοι όταν παίρνουν άδεια, αν και το 41% αναφέρει ότι η χαλάρωση ξεκινά μόλις ενεργοποιήσει την αυτόματη απάντηση «εκτός γραφείου» στο email  του.

Σχετικά, ο κ. Matt Schuyler, chief brand officer της Hilton, σχολίασε ότι αυτό το καλοκαίρι, προβλέπεται ότι οι άνθρωποι οι οποίοι θα βγουν από τις φούσκες της πανδημίας και θα κάνουν τα απαραίτητα διαλείμματα από την καθημερινότητά τους για να επαναφορτιστούν, να χαλαρώσουν και να απολαύσουν ξανά τον κόσμο γύρω τους, θα καταρρίψουν κάθε αριθμητικό ρεκόρ.

Ειδικότερα, η έρευνα που διεξήχθη από την Wakefield Research, αποκάλυψε μεταξύ άλλων 4 βασικά σημεία:

Τα κατοικίδια θα είναι οι αγαπημένοι σύντροφοι του καλοκαιριού

Η έρευνα παγκόσμιων τάσεων του Hilton έδειξε ότι υπάρχει ένας νέος, σημαντικός ταξιδιώτης που πρέπει να ληφθεί υπόψη μετά την πανδημία: Το οικογενειακό κατοικίδιο. Αυτό το καλοκαίρι, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες που είναι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων (55%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με τα κατοικίδιά τους. Στην πραγματικότητα, το 58% θα προτιμούσε να ταξιδέψει με το κατοικίδιό του παρά με ένα φίλο ή μέλος της οικογένειας.

Για να ανταποκριθεί σε αυτήν την αυξανόμενη ζήτηση, από την 1η Απριλίου 2022, η Hilton προσφέρει πλέον περισσότερα από 5.000 φιλικά προς τα κατοικίδια ξενοδοχεία παγκοσμίως, σε όλο το χαρτοφυλάκιό της, συμπεριλαμβανομένων 7 brands φιλικών προς τα κατοικίδια στις ΗΠΑ και τον Καναδά – Canopy by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton και Home2 Suites by Hilton.

Η ολιστική ευεξία είναι πρώτη στο μυαλό των ταξιδιωτών

Ένα συντριπτικό 98% των ερωτηθέντων στην έρευνα παραδέχτηκε ότι δίνει προτεραιότητα σε δραστηριότητες ευεξίας ενώ βρίσκεται σε διακοπές. Σήμερα, οι ταξιδιώτες εστιάζουν στη συνολική ευημερία τους και αναζητούν εμπειρίες πέρα από την πρόσβαση στο σπα και στο γυμναστήριο, που εστιάζουν στη σύνδεση του μυαλού, του σώματος και του πνεύματος – και οι προτεραιότητες ευεξίας διαφέρουν από ταξιδιώτη σε ταξιδιώτη. Για παράδειγμα, οι Αμερικανοί αισθάνονται ψυχικά ανανεωμένοι στις διακοπές όταν νιώθουν την τοπική κουλτούρα (41%) ή όταν κλείνουν εντελώς το τηλέφωνό τους (33%). Οι γυναίκες, ειδικότερα, είναι πιθανό να δίνουν προτεραιότητα στην επανασύνδεση με την οικογένεια και τους φίλους (46%), ενώ οι άνδρες είναι πιθανό να δίνουν προτεραιότητα στην υγιεινή διατροφή (34%).

Για τον λόγο αυτό, η Hilton αναγνωρίζει τη σημασία της ολιστικής ευεξίας ως μέρος της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών, από το check-in μέχρι το check-out. Τα ξενοδοχεία ενσωματώνουν στοιχεία σχεδιασμού και εισάγουν ανέσεις που έχουν σχεδιαστεί επιστημονικά για να δημιουργούν συναισθήματα ζεστασιάς και χαλάρωσης καθώς και ανανεωμένης ενέργειας σε χώρους συναντήσεων και δεξιώσεων.

Καταπολεμώντας την εξουθένωση, οι Αμερικανοί επανεξετάζουν το ωράριο 9 με 5

Ενώ μπορεί να επικεντρώνονται περισσότερο στην ευεξία, οι Αμερικανοί εργαζόμενοι εξακολουθούν να μην αφιερώνουν χρόνο για να αποσυνδεθούν και να επαναφορτιστούν από την εργασία τους. Περισσότεροι από το 1 /4  (28%) των μισθωτών Αμερικανών αποκάλυψαν ότι, από το 2019, δεν έχουν χρησιμοποιήσει όλες τις ημέρες των αμειβόμενων διακοπών τους, με το 51%  των ερωτηθέντων να παραδέχονται ότι αυτό οφείλεται στο ότι αισθάνονται ένοχοι όταν παίρνουν άδεια.

Με τη μετάβαση από την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής σε «εργασία από οπουδήποτε», πολλοί έχουν στόχους να ενσωματώσουν τη διασκέδαση στην εργάσιμη ημέρα τους. Με τους εργαζόμενους να εκμεταλλεύονται τον ευέλικτο χρόνο γραφείου ή τις μειωμένου ωραρίου καλοκαιρινές Παρασκευές, το 40% των ερωτηθέντων θα θεωρήσει το καλοκαίρι του επιτυχημένο εάν περάσει μια εργάσιμη ημέρα σε μια ξαπλώστρα παραλίας αντί σε μια καρέκλα γραφείου.

Η Hilton προσαρμόζεται σε αυτή τη νέα πραγματικότητα της επαγγελματικής ζωής, προσφέροντας επιλογές κρατήσεων σε όλο το χαρτοφυλάκιο, που ενσωματώνουν τόσο τις επιχειρήσεις όσο και τον ελεύθερο χρόνο, όπως το WorkSpaces by Hilton, μια λύση εργασίας από το ξενοδοχείο τόσο για εταιρικούς πελάτες όσο και για άτομα που αναζητούν χώρο γραφείου για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα την εργάσιμη τους ημέρα. Τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται σε αυτήν την ανάγκη με δημιουργικές εμπειρίες και πακέτα για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να αποσυνδεθούν πλήρως, ακόμη και από το Wi-Fi.  

Καταφύγιο: Η νέα έννοια της χαλάρωσης

Αυτό το καλοκαίρι, οι άνθρωποι θέλουν να χαλαρώσουν και να επανασυνδεθούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, αλλά θέλουν και να αποφύγουν την ταλαιπωρία του περίπλοκου ταξιδιωτικού προγραμματισμού. Σύμφωνα με την έρευνα, το 85% των ανθρώπων συμφωνεί ότι η κράτηση σε ένα all-inclusive θέρετρο είναι ο καλύτερος τρόπος για να μειωθεί το άγχος του προγραμματισμού και περισσότερο από το 1/3  (37%) των ερωτηθέντων αισθάνονται ψυχικά ανανεωμένοι στις διακοπές όταν δεν χρειάζεται να βγουν από το θέρετρο κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Διαβάστε ακόμα:

Η αύξηση του λειτουργικού κόστους ψαλιδίζει τις ελπίδες για καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα στα ξενοδοχεία

Αύξηση των αφίξεων και των ταξιδιωτικών εισπράξεων στο δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου

Τουρισμός Ευεξίας – Οικοτουρισμός: Πώς θα αναπτυχθούν τα επόμενα χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο