Την πρόθεση να επεκτείνουν την περίοδο πτήσεων τους το φετινό καλοκαίρι, εξέφρασαν υψηλόβαθμα στελέχη κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών των Αραβικών χωρών, στο πλαίσιο των Β2Β συναντήσεων που πραγματοποιούνται μέσω του προγράμματος Mykonos.Promo, MykonosBest.eu και SantoriniBest.eu, σε Σαουδική Αραβία και Μπαχρέιν..

7

Η ομάδα του προγράμματος με επικεφαλής τον Ambassador Mykonos Promo – HACC New York, Mykonos based και αντιπρόσωπο της εταιρείας συμβούλων Δήμων και Κοινοτήτων, MTC Group, κ. Κώστα Σκαγιά, συναντήθηκε με τον κ. Fadhel Darwish Hussain, ανώτατο στέλεχος πωλήσεων της Saudia, την κα Zeina, country manager και τον κ. Hussain Abbas Ali, διευθυντή πωλήσεων της Gulf Air καθώς και τον κ. Suneer Mohammed Ali, εμπορικό υπεύθυνο της Emirates.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, συζητήθηκε η περσινή απόδοση των πτήσεων προς Μύκονο και Σαντορίνη, για τις οποίες δήλωσαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι. Τόσο η Saudia, η Gulf Air όσο και η Emirates μέσω της θυγατρικής της, FlyDubai ανακοίνωσαν στην ομάδα του προγράμματος την πρόθεσή τους να επεκτείνουν την περίοδο πτήσεων από δύο μήνες, που ήταν το 2022, σε τέσσερις για το 2023, ξεκινώντας από τον Ιούνιο έως και τον Σεπτέμβριο.

Σαντορίνη/Photo: Unsplash

Συγκεκριμένα, από τον Ιούνιο αναμένεται να ξεκινήσουν οι πτήσεις προς Μύκονο και Σαντορίνη, της Gulf Air από το Μπαχρέιν και της FlyDubai από Ντουμπάι ενώ η Saudia ξεκινά το ίδιο διάστημα πτήσεις από Ριάντ προς Μύκονο. Η έναρξη των πτήσεων νωρίτερα από την περσινή χρονιά, ευνοείται κι από το γεγονός ότι η θρησκευτική εορτή των Αράβων, το ραμαντάν, ολοκληρώνεται στις 20 Απριλίου.

Μύκονος/Photo: Νίκος Κόκκας

Η ομάδα του Mykonos.Promo, MykonosBest.eu και SantoriniBest.eu, πραγματοποιεί Β2Β συναντήσεις σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία με σκοπό τη δυναμική προβολή των μελών του καθώς και την περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας του στην Αραβική αγορά πολυτελούς τουρισμού. Μια αγορά που παρουσιάζει ιδιαίτερες προοπτικές, καθώς σύμφωνα με το ετήσιο Wealth Report της Knight Frank, οι ζάμπλουτοι της Σαουδικής Αραβίας αυξήθηκαν κατά 277%, την προηγούμενη πενταετία, στο Ντουμπάι αυξήθηκαν κατά 18% σε ένα χρόνο, ενώ στο Μπαχρέιν αποτελούν το 45% του πληθυσμού.

Τα μέλη του προγράμματος είναι αξιόπιστες και καταξιωμένες επιχειρήσεις στον κλάδο του τουρισμού, που παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, ικανές να ικανοποιήσουν τις προτιμήσεις των υψηλού εισοδηματικού επίπεδου τουριστών. Μέσω των συντονισμένων, στοχευμένων και άρτια οργανωμένων δράσεων που υλοποιεί κάθε χρόνο σε αγορές πολυτελούς τουρισμού παγκοσμίως, η ομάδα του Mykonos.Promo, MykonosBest.eu και SantoriniBest.eu, ενισχύει τη δυναμική παρουσία των μελών του σε αυτές, παρέχοντάς τους ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Επόμενο σταθμό του προγράμματος αποτελεί η Νέα Υόρκη, όπου η ομάδα θα συμμετέχει στη δημοφιλέστερη έκθεση διακοπών για τις ΗΠΑ, το Travel and Adventure Show, από 28 – 29 Ιανουαρίου 2023.