Για τις ταξιδιωτικές τάσεις που δημιουργήθηκαν μετά την πανδημία μίλησαν οι εκπρόσωποι τουριστικών εταιρειών στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης World Travel Market του Λονδίνου, επισημαίνοντας τις διαρκείς αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις επιπτώσεις του πληθωρισμού σε ορισμένες αγορές.

14

Ειδικότερα, σε σχετική συζήτηση, η κα Patricia Page-Champion, Αντιπρόεδρος και Εμπορική Διευθύντρια της Hilton, ανέφερε ότι σήμερα, το 85% των επαγγελματικών ταξιδιών πραγματοποιείται από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σημειώνοντας ότι υπήρξε επίσης μια ανάκαμψη στην αναψυχή, καθώς οι επαγγελματίες ταξιδιώτες την συνδυάζουν με τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Περαιτέρω, η κα Page-Champion σχολίασε ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, το 2024, 1 στους 4 επαγγελματίες ταξιδιώτες αναμένεται να πραγματοποιήσει το επαγγελματικό του ταξίδι μαζί με ένα αγαπημένο του πρόσωπο, καθώς αυτό ευνοείται και από την άνοδο της ευέλικτης εργασίας.

Προς αυτή την κατεύθυνση, ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δημοφιλή αιτήματα μετά την πανδημία, τα οποία αφορούν σε πρόσθετες υπηρεσίες που ζητούν οι πελάτες της Hilton και περιλαμβάνουν ξενοδοχεία φιλικά προς τα κατοικίδια, συνδεσιμότητα, βιωσιμότητα και εκδηλώσεις.

Από την πλευρά του, ο κ. Peter Krueger, επικεφαλής στρατηγικής και διακοπών εμπειριών της TUI, δήλωσε ότι η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια, εξηγώντας ότι παρόλο που οι πελάτες αγοράζουν τα ίδια πακέτα διακοπών σε ξενοδοχείο, πτήση και μεταφορές, εκείνο που ενεργοποιεί την πώληση δεν είναι πια ο ήλιος και η θάλασσα, αλλά η εμπειρία.

		array(1) {
  [0]=>
  array(5) {
    ["file"]=>
    array(24) {
      ["ID"]=>
      int(295751)
      ["id"]=>
      int(295751)
      ["title"]=>
      string(35) "jorge-vasconez-buYlndcNnjM-unsplash"
      ["filename"]=>
      string(46) "jorge-vasconez-buYlndcNnjM-unsplash-scaled.jpg"
      ["filesize"]=>
      int(912840)
      ["url"]=>
      string(95) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/11/jorge-vasconez-buYlndcNnjM-unsplash-scaled.jpg"
      ["link"]=>
      string(134) "https://www.travel.gr/how_to_travel/travel-news/h-tasi-poy-anadyetai-sta-epaggelmatika/attachment/jorge-vasconez-buylndcnnjm-unsplash/"
      ["alt"]=>
      string(0) ""
      ["author"]=>
      string(2) "17"
      ["description"]=>
      string(15) "Photo: Unsplash"
      ["caption"]=>
      string(0) ""
      ["name"]=>
      string(35) "jorge-vasconez-buylndcnnjm-unsplash"
      ["status"]=>
      string(7) "inherit"
      ["uploaded_to"]=>
      int(295740)
      ["date"]=>
      string(19) "2023-11-08 11:01:55"
      ["modified"]=>
      string(19) "2023-11-08 11:02:12"
      ["menu_order"]=>
      int(0)
      ["mime_type"]=>
      string(10) "image/jpeg"
      ["type"]=>
      string(5) "image"
      ["subtype"]=>
      string(4) "jpeg"
      ["icon"]=>
      string(58) "https://www.travel.gr/wp-includes/images/media/default.png"
      ["width"]=>
      int(1707)
      ["height"]=>
      int(2560)
      ["sizes"]=>
      array(18) {
        ["thumbnail"]=>
        string(96) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/11/jorge-vasconez-buYlndcNnjM-unsplash-150x150.jpg"
        ["thumbnail-width"]=>
        int(150)
        ["thumbnail-height"]=>
        int(150)
        ["medium"]=>
        string(96) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/11/jorge-vasconez-buYlndcNnjM-unsplash-200x300.jpg"
        ["medium-width"]=>
        int(200)
        ["medium-height"]=>
        int(300)
        ["medium_large"]=>
        string(97) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/11/jorge-vasconez-buYlndcNnjM-unsplash-768x1152.jpg"
        ["medium_large-width"]=>
        int(768)
        ["medium_large-height"]=>
        int(1152)
        ["large"]=>
        string(97) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/11/jorge-vasconez-buYlndcNnjM-unsplash-683x1024.jpg"
        ["large-width"]=>
        int(683)
        ["large-height"]=>
        int(1024)
        ["1536x1536"]=>
        string(98) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/11/jorge-vasconez-buYlndcNnjM-unsplash-1024x1536.jpg"
        ["1536x1536-width"]=>
        int(1024)
        ["1536x1536-height"]=>
        int(1536)
        ["2048x2048"]=>
        string(98) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/11/jorge-vasconez-buYlndcNnjM-unsplash-1365x2048.jpg"
        ["2048x2048-width"]=>
        int(1365)
        ["2048x2048-height"]=>
        int(2048)
      }
    }
    ["desc"]=>
    bool(true)
    ["image_position"]=>
    string(6) "center"
    ["image_link_to"]=>
    string(0) ""
    ["open_link_in_new_tab"]=>
    bool(false)
  }
}
	

Ενέργεια από τον ήλιο για τη λειτουργία των ξενοδοχείων

Επίσης, ο κ. Krueger σημείωσε πως η αυξημένη ζήτηση για βιωσιμότητα, έχει ισχυρό οικονομικό νόημα, αναφέροντας ως παράδειγμα τα ξενοδοχεία στις Μαλδίβες που λειτουργούσαν με ντίζελ, όπου η TUI εγκατέστησε ηλιακούς συλλέκτες αναμένοντας ανάκτηση των χρημάτων της σε ένα με δύο χρόνια. Περαιτέρω, ο κ. Krueger τόνισε ότι μία ξενοδοχειακή επιχείρηση μπορεί να κερδίσει πολλά χρήματα από τη βιωσιμότητα, καθώς όλα τα ξενοδοχεία της TUI είναι προορισμοί για τον ήλιο και την παραλία, οπότε αυτό που έχουν άπλετο, είναι η ανεξάντλητη ενέργεια από τον ήλιο.

Ωστόσο πρόσθεσε ότι ορισμένες κυβερνήσεις δεν ανταποκρίνονταν στα αιτήματα της TUI για την κατασκευή ηλιακών πεδίων, επειδή εξακολουθούσαν να επενδύουν σε ορυκτά καύσιμα, γεγονός που αποτελεί περιοριστικό παράγοντα. Όσον αφορά στην οικονομική ύφεση που ταλανίζει ορισμένες χώρες, ο εκπρόσωπος της TUI σχολίασε ότι η μεγάλη εξάπλωση των αγορών και η μετατόπιση πηγών-προορισμών, σχεδόν εξανεμίζει το ζήτημα, εξηγώντας ότι, η Βόρεια Αμερική για παράδειγμα, επιλέγει την Καραϊβική και οι Ευρωπαίοι ελέγχουν τους προϋπολογισμούς τους επιλέγοντας προορισμούς all-inclusive ή value for money, όπως είναι η Βουλγαρία.

Αναφερόμενη στον εσωτερικό τουρισμό, η κα Page-Champion της Hilton επεσήμανε ότι, μετά τον κορωνοϊό, οι εγχώριες αγορές παγκοσμίως παρέμειναν δυναμικές, για παράδειγμα η ζήτηση για διανυκτερεύσεις από Μεξικανούς στο Μεξικό, δεν σημείωσε υποχώρηση.

Προς αυτή την κατεύθυνση, το Μαρόκο ανοίγει περισσότερα γραφεία στην Αφρική για να ενθαρρύνει τα περιφερειακά ταξίδια, σύμφωνα με τον κ. Hatim El Gharbi, Επικεφαλής Εμπορικό Διευθυντή του Εθνικού Γραφείου Τουρισμού του Μαρόκου, ενώ ενθαρρύνει τον πιο βιώσιμο κοινοτικό τουρισμό.

Όσον αφορά την τεχνολογία, ο κ. Krueger τόνισε τη σημασία της ψηφιακής τεχνολογίας για μια εταιρεία με πελατειακή βάση που προσομοιάζει το μέγεθος του πληθυσμού της Αυστραλίας: Αν μία επιχείρηση έχει 27 εκατ. πελάτες, αλλά όλοι θέλουν να έχουν εξατομικευμένες διακοπές, πώς μπορεί να γίνει αυτό; Η απάντηση είναι η τεχνολογία, τονίζει ο κ. Krueger.

Τα μοτίβα αναζήτησης, ακόμη και τα ξενοδοχεία, συγκεντρώνουν πληροφορίες για την TUI, ώστε να επιτρέψουν ένα πιο στοχευμένο μάρκετινγκ, καθώς όπως σχολιάζει ο κ. Krueger, εταιρείες τόσο μεγάλης κλίμακας μπορούν να εξατομικεύσουν μόνο εάν υιοθετήσουν την ψηφιοποίηση.

Διαβάστε ακόμα:

Έρευνα: Oι ταξιδιώτες εγκαταλείπουν τις ξαπλώστρες για να αποκτήσουν νέες εμπειρίες

Το καλοκαιρινό φθινόπωρο της Κρήτης

Πως επηρεάζεται το ελληνικό τουριστικό προϊόν από την κλιματική κρίση