Οι τουρίστες ανυπομονούν για ταξιδιωτικές αποδράσεις στα μέσα του έτους, σε μία προσπάθεια αναπλήρωσης των χαμένων ταξιδιωτικών ευκαιριών των προηγούμενων ετών. Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα τις τελευταίας έρευνας της  Expedia το πρώτο τρίμηνο του έτους για τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών σε επίπεδο αναζητήσεων και κρατήσεων.

11

Ο όγκος αναζητήσεων αυξάνεται παγκοσμίως

Ειδικότερα, τα δεδομένα αναζήτησης του πρώτου τριμήνου 2023 δείχνουν ότι η πρόθεση των ταξιδιωτών εξακολουθεί να ενισχύεται. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αναζητήσεις ταξιδιωτών στους ιστότοπους του Ομίλου Expedia αυξήθηκαν κατά 25% από τρίμηνο σε τρίμηνο και οι αναζητήσεις σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, αυξήθηκαν κατά 30%.

Η περιοχή Ασίας- Ειρηνικού παρακολουθείται στενά, λόγω της χαλάρωσης των ταξιδιωτικών περιορισμών σε διάφορες χώρες της. Το πρώτο τρίμηνο, σημειώθηκε μια αξιοσημείωτη αύξηση 65% από έτος σε έτος, στις αναζητήσεις από την περιοχή. Μετά την άρση των περιορισμών του κορωνοϊού στην Κίνα στις 8 Ιανουαρίου, σημειώθηκε αύξηση 10% από εβδομάδα σε εβδομάδα της παγκόσμιας ζήτησης διεθνών αναζητήσεων για την Κίνα, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι αναζητήσεις από την Ασία-Ειρηνικό (+15%) και την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (+10%).

Οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να σχεδιάζουν περαιτέρω ταξίδια

Όπως διαπιστώθηκε τα τελευταία τρίμηνα, τα παράθυρα αναζήτησης συνέχισαν να επιμηκύνονται το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν περαιτέρω ταξίδια. Το παράθυρο αναζήτησης 180+ ημερών αυξήθηκε κατά 30% από τρίμηνο σε τρίμηνο, λόγω της ανάπτυξης κατά 75% τόσο σε Ασία-Ειρηνικό, όσο και στη Λατινική Αμερική.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το παράθυρο αναζήτησης 91 έως 180 ημερών σημείωσε την ισχυρότερη ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο, με αύξηση 60% από τρίμηνο σε τρίμηνο, με επικεφαλής τις Ασία-Ειρηνικό και Βόρεια Αμερική, με αυξήσεις 90% και 45% από τρίμηνο σε τρίμηνο, αντίστοιχα.

		array(1) {
  [0]=>
  array(5) {
    ["file"]=>
    array(24) {
      ["ID"]=>
      int(228078)
      ["id"]=>
      int(228078)
      ["title"]=>
      string(12) "times-square"
      ["filename"]=>
      string(23) "times-square-scaled.jpg"
      ["filesize"]=>
      int(1118423)
      ["url"]=>
      string(72) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/times-square-scaled.jpg"
      ["link"]=>
      string(112) "https://www.travel.gr/how_to_travel/travel-news/oi-toyristes-einai-prothymoi-na-anaplir/attachment/times-square/"
      ["alt"]=>
      string(0) ""
      ["author"]=>
      string(1) "8"
      ["description"]=>
      string(29) "Times Square/Photo: Unsplash "
      ["caption"]=>
      string(0) ""
      ["name"]=>
      string(12) "times-square"
      ["status"]=>
      string(7) "inherit"
      ["uploaded_to"]=>
      int(227611)
      ["date"]=>
      string(19) "2023-05-11 11:05:56"
      ["modified"]=>
      string(19) "2023-05-11 11:06:43"
      ["menu_order"]=>
      int(0)
      ["mime_type"]=>
      string(10) "image/jpeg"
      ["type"]=>
      string(5) "image"
      ["subtype"]=>
      string(4) "jpeg"
      ["icon"]=>
      string(58) "https://www.travel.gr/wp-includes/images/media/default.png"
      ["width"]=>
      int(2345)
      ["height"]=>
      int(2560)
      ["sizes"]=>
      array(18) {
        ["thumbnail"]=>
        string(73) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/times-square-150x150.jpg"
        ["thumbnail-width"]=>
        int(150)
        ["thumbnail-height"]=>
        int(150)
        ["medium"]=>
        string(73) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/times-square-275x300.jpg"
        ["medium-width"]=>
        int(275)
        ["medium-height"]=>
        int(300)
        ["medium_large"]=>
        string(73) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/times-square-768x838.jpg"
        ["medium_large-width"]=>
        int(768)
        ["medium_large-height"]=>
        int(838)
        ["large"]=>
        string(74) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/times-square-938x1024.jpg"
        ["large-width"]=>
        int(938)
        ["large-height"]=>
        int(1024)
        ["1536x1536"]=>
        string(75) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/times-square-1407x1536.jpg"
        ["1536x1536-width"]=>
        int(1407)
        ["1536x1536-height"]=>
        int(1536)
        ["2048x2048"]=>
        string(75) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/times-square-1876x2048.jpg"
        ["2048x2048-width"]=>
        int(1876)
        ["2048x2048-height"]=>
        int(2048)
      }
    }
    ["desc"]=>
    bool(true)
    ["image_position"]=>
    string(6) "center"
    ["image_link_to"]=>
    string(0) ""
    ["open_link_in_new_tab"]=>
    bool(false)
  }
}
	

Οι πόλεις και οι αποδράσεις στην παραλία παραμένουν δημοφιλείς

Παρόμοια με τα προηγούμενα τρίμηνα, οι μεγάλες πόλεις και οι παραλιακοί προορισμοί μπήκαν στην παγκόσμια λίστα με τους 10 κορυφαίους προορισμούς για κρατήσεις το πρώτο τρίμηνο, με τη Νέα Υόρκη, το Λας Βέγκας και το Λονδίνο να διατηρούν τις πρώτες θέσεις.

Εξετάζοντας τις διάφορες περιοχές, πόλεις όπως η Οσάκα, το Λονδίνο, το Παρίσι και η Ταϊπέι, ανέβηκαν στην κατάταξη για τους ταξιδιώτες της Ασίας-Ειρηνικού, ενώ προστέθηκε στη λίστα και η νεοφερμένη Χονολουλού. Για τους ταξιδιώτες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, εντάχθηκαν στην κατάταξη το Τόκιο και το Βερολίνο, ενώ ανέβηκαν στη λίστα το Άμστερνταμ, η Βαρκελώνη και η Ρώμη. Το Παρίσι, η Μαδρίτη και η Playa del Carmen ανέβηκαν στη λίστα των 10 κορυφαίων προορισμών των ταξιδιωτών της Λατινικής Αμερικής, ενώ η Punta Cana και το Παρίσι ήταν οι νέοι προορισμοί στη λίστα για τους ταξιδιώτες της Βόρειας Αμερικής.

Τα ευρήματα από την έρευνα καταναλωτών του Μαρτίου 2023 σε συνεργασία με την Wakefield Research, δείχνουν ότι το 72% των ταξιδιωτών σχεδιάζει φέτος να ταξιδέψει περισσότερο για αναψυχή, ώστε να αναπληρώσει τα προηγούμενα χρόνια και το 81% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε σύγκριση με πέρυσι ή να διατηρήσει τον προϋπολογισμό του για ένα μόνο ταξίδι. Περαιτέρω, η έρευνα αποκάλυψε ότι τα μέλη ταξιδιωτικών επιβραβεύσεων ενθουσιάζονται με το γεγονός ότι φέτος θα κάνουν περισσότερα ταξίδια, με το 95% να σχεδιάζει να ταξιδέψει για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες. Επίσης, το 77% των καταναλωτών ενδιαφέρεται για ταξιδιωτικές ανταμοιβές που μπορούν να εφαρμοστούν σε οποιοδήποτε μεμονωμένο στοιχείο του ταξιδιού τους, όπως η πτήση ή το ξενοδοχείο τους, ανεξαρτήτως επωνυμίας.

Διαβάστε ακόμα:

Τι επιφυλάσσει το μέλλον στον παγκόσμιο τουρισμό -Τα πρώτα αποτελέσματα για το 2023

Τι επιλέγουν πλέον οι καταναλωτές ανώτερου εισοδηματικού επιπέδου, αντί για είδη πολυτελείας