Με απόφαση, που υπογράφει η πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Άντζελα Γκερέκου, εγκρίθηκαν οι 3 στρατηγικοί στόχοι του Οργανισμού για το 2024.

9

Ο πρώτος στρατηγικός στόχος αφορά στην προβολή της χώρας ως δωδεκάμηνου τουριστικού προορισμού

Ο στόχος θα επιδιωχθεί να επιτευχθεί μέσω σχεδιασμού και υλοποίησης στοχευμένων προγραμμάτων διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων, εκθέσεων και ταξιδίων εξοικείωσης για την προβολή και προώθηση του διαφοροποιημένου ελληνικού τουριστικού προϊόντος, σε παραδοσιακές και νέες αγορές, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, Επίσης, θα επιδιωχθεί μέσω σχεδιασμού και υλοποίησης στοχευμένων προγραμμάτων συνδιαφήμισης και την ανάπτυξη στρατηγικών συμφωνιών συνεργασίας με ταξιδιωτικούς οργανισμούς, αεροπορικές εταιρείες των αγορών-στόχων και άλλους φορείς που παρέχουν προϊόντα ή υπηρεσίες καθοριστικής σημασίας για τον τουρισμό.

Παράλληλα, θα επιχειρηθεί η ενίσχυση της παρουσίας σε σύγχρονα ψηφιακά μέσα, όπως σε κορυφαίες διαδικτυακές πλατφόρμες αναζήτησης και παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών, πλατφόρμες programmatic και native advertising, ταξιδιωτικούς ιστότοπους και πλατφόρμες πωλήσεων, καθώς και σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Στον προγραμματισμό βρίσκεται και η βέλτιστη αξιοποίηση του ψηφιακού οικοσυστήματος του Ε.Ο.Τ. (επίσημη ιστοσελίδα visitgreece.gr, σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, visitgreeceApp).

Ο δεύτερος στρατηγικός στόχος αφορά στον εκσυγχρονισμό της οργανωτικής δομής και λειτουργίας του ΕΟΤ

Η επίτευξη του στόχου θα επιδιωχθεί μέσω της αποτύπωσης της υφιστάμενης κατάστασης και της αναθεώρησης, απλοποίησης, βελτιστοποίησης και προτυποποίησης των διαδικασιών, καθώς και των βημάτων που απαιτούνται για την ολοκλήρωσή τους. Επιπλέον, θα προχωρήσει η οργανωτική αναδιάρθρωση και ο επαναπροσδιορισμός των αρμοδιοτήτων και διαδικασιών λειτουργίας του Οργανισμού με επικαιροποίηση του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου. Στα βήματα που θα ακολουθηθούν περιλαμβάνεται η προώθηση της ψηφιακής μετάβασης με την περαιτέρω ενσωμάτωση της χρήσης σύγχρονων τεχνολογιών καθώς και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων του υφιστάμενου προσωπικού και η ενίσχυση της στελέχωσης του Οργανισμού με εξειδικευμένο προσωπικό.

		array(1) {
  [0]=>
  array(5) {
    ["file"]=>
    array(24) {
      ["ID"]=>
      int(345686)
      ["id"]=>
      int(345686)
      ["title"]=>
      string(19) "finikounta-vertical"
      ["filename"]=>
      string(23) "finikounta-vertical.jpg"
      ["filesize"]=>
      int(537414)
      ["url"]=>
      string(72) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/03/finikounta-vertical.jpg"
      ["link"]=>
      string(120) "https://www.travel.gr/how_to_travel/travel-news/poioi-einai-oi-3-stratigikoi-stochoi-toy/attachment/finikounta-vertical/"
      ["alt"]=>
      string(0) ""
      ["author"]=>
      string(1) "8"
      ["description"]=>
      string(62) "Φοινικούντα/Photo: Περικλής Μεράκος "
      ["caption"]=>
      string(0) ""
      ["name"]=>
      string(19) "finikounta-vertical"
      ["status"]=>
      string(7) "inherit"
      ["uploaded_to"]=>
      int(345673)
      ["date"]=>
      string(19) "2024-03-20 11:07:00"
      ["modified"]=>
      string(19) "2024-03-20 11:07:22"
      ["menu_order"]=>
      int(0)
      ["mime_type"]=>
      string(10) "image/jpeg"
      ["type"]=>
      string(5) "image"
      ["subtype"]=>
      string(4) "jpeg"
      ["icon"]=>
      string(58) "https://www.travel.gr/wp-includes/images/media/default.png"
      ["width"]=>
      int(1426)
      ["height"]=>
      int(1467)
      ["sizes"]=>
      array(18) {
        ["thumbnail"]=>
        string(80) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/03/finikounta-vertical-150x150.jpg"
        ["thumbnail-width"]=>
        int(150)
        ["thumbnail-height"]=>
        int(150)
        ["medium"]=>
        string(80) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/03/finikounta-vertical-292x300.jpg"
        ["medium-width"]=>
        int(292)
        ["medium-height"]=>
        int(300)
        ["medium_large"]=>
        string(80) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/03/finikounta-vertical-768x790.jpg"
        ["medium_large-width"]=>
        int(768)
        ["medium_large-height"]=>
        int(790)
        ["large"]=>
        string(81) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/03/finikounta-vertical-995x1024.jpg"
        ["large-width"]=>
        int(995)
        ["large-height"]=>
        int(1024)
        ["1536x1536"]=>
        string(72) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/03/finikounta-vertical.jpg"
        ["1536x1536-width"]=>
        int(1426)
        ["1536x1536-height"]=>
        int(1467)
        ["2048x2048"]=>
        string(72) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/03/finikounta-vertical.jpg"
        ["2048x2048-width"]=>
        int(1426)
        ["2048x2048-height"]=>
        int(1467)
      }
    }
    ["desc"]=>
    bool(true)
    ["image_position"]=>
    string(6) "center"
    ["image_link_to"]=>
    string(0) ""
    ["open_link_in_new_tab"]=>
    bool(false)
  }
}
	

Ο τρίτος στρατηγικός στόχος αφορά στη διασφάλιση της οικονομικής βιωσιμότητας και της βέλτιστης αξιοποίησης των πόρων του Οργανισμού

Για την επίτευξη του στόχου θα γίνει ορθή και έγκαιρη εφαρμογή των προβλεπόμενων διαδικασιών για την εξασφάλιση επαρκούς χρηματοδότησης από την κρατική επιχορήγηση και θα διερευνηθούν οι δυνατότητες για χρηματοδότηση δράσεων πέρα από την κρατική επιχορήγηση (ειδικά ευρωπαϊκά προγράμματα, συνεργασίες-συνέργειες με τρίτους φορείς). Επίσης, προβλέπεται ο εξορθολογισμός των δαπανών και η αξιοποίηση των οικονομικών πόρων σε απολύτως στοχευμένες δράσεις καθώς και η συστηματική παρακολούθηση και ανάλυση των οικονομικών επιδόσεων του Οργανισμού για τον εντοπισμό των τομέων που επιδέχονται βελτίωση.

Διαβάστε ακόμα:

Tι αλλάζει σταδιακά στις θέσεις εργασίας στον κλάδο της φιλοξενίας

Μελέτη: Πόσες ημέρες θα έχουμε στη διάθεσή μας για σκι στο μέλλον λόγω κλιματικής αλλαγής

Μία τάση που κερδίζει συνεχώς έδαφος στο luxury travel