Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες στο Ηilton, με στόχο τον μετασχηματισμό του σε ένα πολυδιάστατο μεικτό τουριστικό συγκρότημα, που θα περιλαμβάνει ιδιωτικές κατοικίες, ξενοδοχειακή διαμονή, εστιατόρια, εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας, λέσχη μελών και θεματικούς εμπορικούς χώρους.

10

Σύμφωνα με το επικαιροποιημένο χρονοδιάγραμμα, στόχος της ιδιοκτήτριας εταιρείας Ιονική Ξενοδοχειακή είναι το τουριστικό συγκρότημα να κάνει έναρξη λειτουργίας στις αρχές του 2025, αν και οι 50 ιδιωτικές κατοικίες στους τελευταίους ορόφους έχουν ήδη πωληθεί με τη τιμή ανά κατοικία να κυμαίνεται μεταξύ 21.000 και 24.000 ευρώ ανά τ.μ.

Το νέο 5άστερο συγκρότημα, θα βρίσκεται υπό την ομπρέλα των brand, Conrad και Waldorf Astoria του ομίλου της Ηilton, ενώ πέραν των 50 ιδιωτικών κατοικιών θα διαθέτει για ξενοδοχειακή χρήση 280 δωμάτια και σουίτες.

Για περισσότερο από μισό αιώνα το Hilton Athens έπαιξε κομβικό ρόλο στην ανάδειξη της Αθήνας σε κορυφαίο διεθνή τουριστικό προορισμό, προσφέροντας αξέχαστες εμπειρίες σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο, μέλη βασιλικών οικογενειών και εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου. Ειδικότερα, το εμβληματικό συγκρότημα άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του το 1963 ως το πρώτο ξενοδοχείο διεθνούς αλυσίδας στη χώρα. Το Hilton Athens αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της πρωτεύουσας, όπως επιβεβαιώνεται και από εκτενή έρευνα που πραγματοποίησε η Ιονική Ξενοδοχειακή στο πλαίσιο διαλόγου και συζητήσεων με φορείς της πόλης, η οποία ανέδειξε τη Hilton ως βασικό στοιχείο για την ταυτότητα του νέου συγκροτήματος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η τάση πώλησης ή μακροχρόνιας μίσθωσης δωματίων και σουιτών σε ξενοδοχειακά συγκροτήματα ξεκίνησε από κορυφαίες διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, οι οποίες διαπίστωσαν ότι οι πελάτες τους έβλεπαν θετικά την ιδέα απόκτησης μιας κατοικίας που θα μπορούσαν ταυτόχρονα να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών ξενοδοχειακού τύπου. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα νέο προϊόν, η ξενοδοχειακή ή τουριστική κατοικία η οποία έγινε δημοφιλής ως κύρια ή εξοχική κατοικία τόσο σε παραθεριστικές περιοχές όσο και σε ξενοδοχεία πόλεων.

Το νέο για την Ελλάδα τουριστικό προϊόν, που εισάγει στο ανώτερο επίπεδο πολυτελείας η Ioνική Ξενοδοχειακή σε αστικό προορισμό, απευθύνεται σε πελάτες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν πολλά χρήματα, αρκεί να αξίζει. Και η αξία βρίσκεται στις εμπειρίες, στην ποιότητα, στο εξατομικευμένο σέρβις, στον συνδυασμό πολυτελούς διαμονής και πρόσβασης στις άλλες εγκαταστάσεις του συγκροτήματος.

Διαβάστε ακόμα:

Περισσότεροι από 150 εκατ. τουρίστες προτίμησαν Ελλάδα, Ισπανία και Τουρκία για τις διακοπές τους το 2022

Η Ελλάδα ως ιδανικός προορισμός για κρουαζιέρες πολυτελείας

6ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας: Στο επίκεντρο υψηλό ενεργειακό κόστος και έλλειμμα σε ανθρώπινο δυναμικό