Πρόκειται για τη 2η Ατομική έκθεση της καλλιτέχνιδας, η οποία μελετώντας επί σειρά ετών, τον Ασιατικό πολιτισμό και την Κορεατική γλώσσα, εντυπωσίασε ήδη το κοινό στην πρώτη της ατομική έκθεση, με έργα εμπνευσμένα από τη φιλοσοφία του Κορεατικού πολιτισμού.
Συστήθηκε ως «cheonsa” (찬사), που σημαίνει Άγγελος.

5

Η έκθεση “Euphoria” υποστηρίζεται από τους Ιστορικούς της Τέχνης,
Γιώργο Μυλωνά και Αννίτα Πατσουράκη, που προλογίζουν στον κατάλογο
της έκθεσης.

Ο Γιώργος Μυλωνάς αναφέρει:
«Αφού τραγούδησε ιστορίες της Ανατολής, μεταφερμένες στο δικό της προσωπικό φίλτρο, η Αγγελική Αγγελίδη αφήνεται στη γοητεία του κήπου, μέσα από έντονες χρωματικές μάζες.
Στη δεύτερη ατομική της έκθεση, η ύλη της ζωγράφου εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από χρωματική λαμπρότητα. Τα ευαίσθητα άνθη ζωντανεύουν επάνω στο τελάρο γεμίζοντας τη μεγάλη επιφάνεια του καμβά και δημιουργώντας ένα παραδείσιο σκηνικό. Ο θεατής είναι στο κέντρο και όλα τον τυλίγουν με διάθεση ποιητική. (…)
«Ευφορία» τιτλοφορεί τη νέα ενότητα έργων της για να δείξει ακριβώς τη γονιμότητα της φύσης που αντανακλά η χρωματική έκρηξη.
Η Αγγελίδη δεν περιγράφει, αποζητά να «βγάλει την ψυχή της» και ζητά να πάει πιο πέρα, μέσα σε έναν καινούργιο, δικό της πλαστικό χώρο, για να εκφράσει έναν προσωπικό ύμνο στη ζωή».

Η Αννίτα Πατσουράκη αναλύει:
«Ευφορία», είναι αρχαιοελληνική λέξη, εὐ φορία= εὖ + φέρω.
Η ευφορία ψυχής, δηλώνει μια συναισθηματική κατάσταση έντονης αίσθησης από ευχαρίστηση, μέγιστη χαρά, αισιοδοξία, ευτυχία, συγκίνηση, έκσταση, ευεξία. Είναι τα υπέρτατα συναισθήματα, εφάμιλλα ερμηνευτικά,
όπως οι επεξηγηματικοί τίτλοι που συνοδεύουν τις ζωγραφικές συνθέσεις της δημιουργού, εκφράζοντας και μεταφράζοντας την ερμηνεία και το συμβολισμό των λουλουδιών.
Η Αγγελική Αγγελίδη προσεγγίζοντας με ευαισθησία, συγκίνηση και σεβασμό την αρμονική συνύπαρξη πολιτισμών, καταθέτει την αισθητική της άποψη εμπνεόμενη από το πολιτισμικό παρελθόν και το διαιωνίζει στο παρόν.
Μέσα από την τέχνη της επιδιώκει να συμβάλλει στην υπεράσπιση των αξιών της ζωής και των οικουμενικών ιδανικών.(…).
Ο Κομφούκιος οραματίστηκε μια ευδαιμονική και ισορροπημένη κοινωνία, ακολουθώντας το Τάο (Δρόμο ή Τρόπο) των αρχαίων σοφών. Ταυτόσημη φαίνεται να είναι η αντίληψη του με τον σπουδαίο Έλληνα φιλόσοφο Επίκτητο, αναφερόμενος στα ύψιστα αγαθά και στις αρετές του ανθρώπου! (…).
Η Αγγελική Αγγελίδη παρουσιάζει εύστοχα το όραμά της να συνδυάσει κουλτούρες πολιτισμών μέσα από ένα θέμα ευρείας αποδοχής και γνώσης.
Σε εισάγει σε ένα κόσμο ένωσης και ενσωμάτωσης με τη φύση, με το θαύμα της ζωής, της διαρκούς αναγέννησης και της πυροδότησης όλων των αισθήσεων».

Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου : Ματογιάννι – Μύκονος
Διάρκεια έκθεσης : από 11 έως και 20 Ιουλίου 2022
Ωράριο λειτουργίας : από 11.00 έως και 01.00