Η Βασιλική Μαυροκέφαλου, Director Market Management της Expedia Group, κατά την τοποθέτησή της στο συνέδριο του Travel.gr, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, αναφέρθηκε στο στοιχείο της προσβασιμότητας και την ανάγκη της υιοθέτησης μιας κουλτούρας συμπερίληψης σε ό,τι αφορά το τουριστικό προϊόν.

3

«Ήταν πολύ καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό. Θετικό στοιχείο ότι οι Έλληνες ταξιδεύουν περισσότερο εντός Ελλάδας, συγκεκριμένα είδαμε αύξηση της τάξης του 44%» σημείωσε, μεταξύ άλλων, η κ. Μαυροκέφαλου αναφερόμενη στα ισχύοντα δεδομένα του ελληνικού τουρισμού.

«Η Αθήνα είχε μια εξαιρετική χρονιά. Κοιτάζοντας θερινούς προορισμούς, προορισμοί όπως ο κόλπος του Αμάλφι ή η Ίμπιζα αναπτύχθηκαν περισσότερο από ελληνικούς, όπως η Μύκονος. Όμως στον πολυτελή ξενοδοχειακό τουρισμό, η Ελλάδα σημείωσε θετικούς ρυθμούς. Χρειαζόμαστε στρατηγική και αναβάθμιση των υπηρεσιών μας γιατί ο ανταγωνισμός είναι εκεί έξω» συμπλήρωσε η κ. Μαυροκέφαλου, τονίζοντας επίσης ότι «εκτός από τα αριθμητικά στοιχεία, πολύ σημαντικά είναι και τα ποιοτικά δεδομένα». Η ίδια κατέληξε: «Περισσότερο από 70%, η συμπερίληψη δεν λαμβάνεται ως στοιχείο αντιπροσώπευσης στην παροχή υπηρεσιών σε ό,τι αφορά πολίτες με αναπηρίες, ηλικιωμένους και ακόμη την ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα. Η προσβασιμότητα είναι, λοιπόν, δεδομένο και υπάρχει ένα πεδίο ανοικτό σε υπηρεσίες και ανάγκες, καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες λαμβάνουν υπόψιν τους τον παράγοντα της συμπερίληψης στον σχεδιασμό του ταξιδιού» κατέληξε η κ. Μαυροκέφαλου.