Συνοδεία της βιωσιμότητας, η αποδοχή της διαφορετικότητας είναι τα δύο σύγχρονα «καυτά» σημεία των νέων κατευθύνσεων εταιρικής ευθύνης.

10

Οι εξελίξεις στον πλανήτη και στους ανθρώπους «τρέχουν» πλέον με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, συνεπώς οι εταιρείες του τουρισμού, που τις αφορούν και οι άνθρωποι και ο πλανήτης, ίσως περισσότερο από κάθε άλλο τομέα της οικονομίας, για να συμβαδίσουν με τις νέες συνθήκες, υιοθετούν προσαρμοσμένες πολιτικές και προς τις δύο κατευθύνσεις.

Πρόσφατα, για παράδειγμα, η Virgin Atlantic, γνωστή για το ελεύθερο πνεύμα της και την έμφαση στην καινοτομία, ανακοίνωσε ότι το ένστολο προσωπικό της μπορεί να είναι ο εαυτός του και να μην καλύπτει πλέον τα τατουάζ του εν ώρα εργασίας, αρκεί αυτά να μην είναι προσβλητικά.

‘Όπως αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, πάντα ενθάρρυνε τους ανθρώπους της να είναι ο εαυτός τους στη δουλειά και στους ουρανούς και να υπερηφανεύονται για αυτό που τους κάνει ξεχωριστούς. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τατουάζ για να εκφράσουν την ταυτότητά τους- και αυτό περιλαμβάνει και το προσωπικό που φροντίζει τους πελάτες. Με αυτόν τον τρόπο, η Virgin Atlantic γίνεται η πρώτη αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου που δεν επιβάλλει την κάλυψη των τατουάζ στο προσωπικό της. Προς το παρόν, τα τατουάζ στο κεφάλι, το πρόσωπο και το λαιμό πρέπει να παραμείνουν καλυμμένα, αν και η αεροπορική εταιρεία ανέφερε ότι το ζήτημα είναι υπό εξέταση και η εν λόγω πολιτική είναι πιθανόν να αλλάξει πολύ σύντομα. Πάντως, μέχρι σήμερα, κάθε ένστολος υπάλληλος της εταιρείας έπρεπε να είναι σίγουρος ότι τα τατουάζ του δεν φαίνονται. Πλέον, οι εργαζόμενοι μπορούν να δείχνουν την ταυτότητα τους στον κόσμο, ενώ εκπροσωπούν τη Virgin Atlantic φορώντας περήφανα τη στολή τους.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η αλλαγή στάσης από την Virgin Atlantic όχι μόνο προωθεί μια πιο προοδευτική, χωρίς αποκλεισμούς προσέγγιση, αλλά αποτελεί και μέρος της πιο πρόσφατης προσπάθειας πρόσληψης πληρώματος καμπίνας, καθώς στην αρχή του έτους η αεροπορική εταιρεία έλαβε 5.000 αιτήσεις για 400 θέσεις εργασίας. Με αυτήν την αλλαγή πολιτικής, η εταιρεία καταργεί τα εμπόδια για τα ταλέντα που φιλοδοξούν να σταδιοδρομήσουν στην καμπίνα των επιβατών, αλλά περιορίζονταν από τους αυστηρούς κανόνες του κλάδου σχετικά με τα τατουάζ.

×
play button
PLAY FULL VIDEO

Σχετικά, η κα Estelle Hollingsworth, Chief People Officer της Virgin Atlantic, μεταξύ άλλων σχολίασε ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τατουάζ για να εκφράσουν τη μοναδικότητά τους και οι ένστολοι υπάλληλοι που φροντίζουν τους πελάτες, δεν θα πρέπει να εξαιρούνται, εφόσον το επιθυμούν.Στην τελευταία της καμπάνια, Δείτε τον κόσμο διαφορετικά, η Virgin Atlantic υπερασπίζεται την ατομικότητα και γιορτάζει τη μοναδικότητα των ανθρώπων και των πελατών της, δηλώνοντας ότι όλοι είναι ευπρόσδεκτοι , χωρίς περιορισμούς. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η στολή της Virgin Atlantic σχεδιάστηκε από τη Vivienne Westwood, η οποία είναι παγκοσμίως γνωστή για τον ρόλο της στη δημιουργία του στυλ πανκ. Άρα, αρμόζει τα μέλη της ομάδας της Virgin Atlantic να μπορούν να εκφραστούν με τα μοναδικά τους τατουάζ, φορώντας τις κόκκινες στολές που σχεδίασε η Νονά της πανκ μόδα.

Διαβάστε ακόμα:

WTM Industry Report: Η βιωσιμότητα στην κορυφή των προτεραιοτήτων της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

5 κορυφαίοι Γάλλοι travel bloggers και instagrammers στην Κεφαλονιά