Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής για την τουριστική προώθηση της χώρας μέσω της Google. Η υλοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας θα αφορά τις αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας, των ΗΠΑ, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Πολωνίας, της Ολλανδίας, της Ρουμανίας, της Αυστρίας, της Τσεχίας, της Δανίας και της Νορβηγίας, μέσω You Tube και Google Display Network.

15

Ειδικότερα, στις ΗΠΑ η διαφημιστική καμπάνια θα στοχεύσει στις 6 πολιτείες (California, New York, Texas, Florida, Georgia, Illinois) από τις οποίες προέρχεται το 50% των αναζητήσεων, ενώ ταυτόχρονα για το 2022 θα εξυπηρετούνται από έναν σημαντικό αριθμό απευθείας πτήσεων.

Να σημειωθεί ότι ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην αμερικανική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στη Νέα Υόρκη προκειμένου να παραστεί στον Θεματικό Διάλογο που διοργανώνεται από τη γενική Συνέλευση Ηνωμένων Εθνών ενώ προγραμματίζει συναντήσεις με στελέχη της Διοίκησης, της Γερουσίας και του Κογκρέσου καθώς και με επενδυτικούς, επιχειρηματικούς παράγοντες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού.

		array(1) {
  [0]=>
  array(3) {
    ["file"]=>
    array(24) {
      ["ID"]=>
      int(90280)
      ["id"]=>
      int(90280)
      ["title"]=>
      string(5) "nisis"
      ["filename"]=>
      string(9) "nisis.jpg"
      ["filesize"]=>
      int(820049)
      ["url"]=>
      string(58) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/04/nisis.jpg"
      ["link"]=>
      string(105) "https://www.travel.gr/how_to_travel/travel-news/diafimistiki-provoli-ypsoys-13-ekat-eyr/attachment/nisis/"
      ["alt"]=>
      string(0) ""
      ["author"]=>
      string(2) "11"
      ["description"]=>
      string(16) "Photo: Unsplash "
      ["caption"]=>
      string(0) ""
      ["name"]=>
      string(5) "nisis"
      ["status"]=>
      string(7) "inherit"
      ["uploaded_to"]=>
      int(90015)
      ["date"]=>
      string(19) "2022-04-29 08:54:29"
      ["modified"]=>
      string(19) "2022-04-29 08:58:41"
      ["menu_order"]=>
      int(0)
      ["mime_type"]=>
      string(10) "image/jpeg"
      ["type"]=>
      string(5) "image"
      ["subtype"]=>
      string(4) "jpeg"
      ["icon"]=>
      string(58) "https://www.travel.gr/wp-includes/images/media/default.png"
      ["width"]=>
      int(1859)
      ["height"]=>
      int(2255)
      ["sizes"]=>
      array(18) {
        ["thumbnail"]=>
        string(66) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/04/nisis-150x150.jpg"
        ["thumbnail-width"]=>
        int(150)
        ["thumbnail-height"]=>
        int(150)
        ["medium"]=>
        string(66) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/04/nisis-247x300.jpg"
        ["medium-width"]=>
        int(247)
        ["medium-height"]=>
        int(300)
        ["medium_large"]=>
        string(66) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/04/nisis-768x932.jpg"
        ["medium_large-width"]=>
        int(768)
        ["medium_large-height"]=>
        int(932)
        ["large"]=>
        string(67) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/04/nisis-844x1024.jpg"
        ["large-width"]=>
        int(844)
        ["large-height"]=>
        int(1024)
        ["1536x1536"]=>
        string(68) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/04/nisis-1266x1536.jpg"
        ["1536x1536-width"]=>
        int(1266)
        ["1536x1536-height"]=>
        int(1536)
        ["2048x2048"]=>
        string(68) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2022/04/nisis-1688x2048.jpg"
        ["2048x2048-width"]=>
        int(1688)
        ["2048x2048-height"]=>
        int(2048)
      }
    }
    ["desc"]=>
    bool(true)
    ["image_position"]=>
    string(6) "center"
  }
}
	

Oι μέχρι στιγμής εκτιμήσεις συνολικά για τον τουρισμό κάνουν λόγο για μία καλή χρονιά, μία προοπτική στην οποία αναφέρθηκε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε χθεσινή σύσκεψη που είχε με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού. 

 Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Περιμένουμε μία καλή χρονιά. Το 2022 θα είναι το πρώτο καλοκαίρι εδώ και τρία χρόνια που δεν θα έχουμε ουσιαστικά πανδημικούς περιορισμούς και σκοπός μας είναι να κεφαλαιοποιήσουμε την καλή εικόνα της χώρας». «Όλες οι πρώτες ενδείξεις, όλοι οι πρώιμοι δείκτες είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικοί. Το πρώτο 20ήμερο του Απριλίου πήγε πάρα πολύ καλά και ως προς τον εισαγόμενο τουρισμό και ως προς τον εγχώριο τουρισμό. Και με πολύ σκληρή δουλειά, με τη συνεργασία του κλάδου του τουρισμού, θα συνεχίσουμε σε αυτήν την κατεύθυνση», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο Πρωθυπουργός στάθηκε ιδιαίτερα στους εργαζόμενους του κλάδου επισημαίνοντας πως οι εργοδότες θα πρέπει να τηρούν απαρέγκλιτα τους κανόνες της εργατικής νομοθεσίας. «Θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα σε όλους τους επαγγελματίες του τουρισμού: ότι οι εργαζόμενοι στον τουρισμό πρέπει να συμμετέχουν στην αναπτυξιακή δυναμική του κλάδου. Αυτό δεν σημαίνει μόνο καλύτερες απολαβές, σημαίνει και απαρέγκλιτη τήρηση των όρων της εργατικής νομοθεσίας. Θα είμαστε πάρα πολύ αυστηροί στους ελέγχους που θα κάνουμε φέτος το καλοκαίρι και δεν πρόκειται να δεχθούμε κανένα φαινόμενο κατάχρησης της ισχύος του εργοδότη εις βάρος των εργαζόμενων στον ελληνικό τουρισμό», είπε.

Στόχος η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας

Το συνολικό ύψος της διαφημιστικής επένδυσης μέσω της Google θα ανέλθει σε 1,3 εκατ. ευρώ προ ΦΠΑ. H αναλογία ανάμεσα στις δύο πλατφόρμες προτείνεται να είναι περίπου 80% του ποσού στο You Tube (1.040.000 ευρώ) και 20% στο Google Display (260.000).

Το You Tube προσφέρει μέγιστη απήχηση, καθώς 2 δισ. χρήστες το επισκέπτονται σε μηνιαία βάση, ενώ μέσω του You Tube προβάλλονται 1 δισ. ώρες βίντεο καθημερινά. To Google Display Network αξιοποιεί όλα τα δεδομένα από 3 εκατ. sites και εφαρμογές συμπεριλαμβανομένων των Google Play, Maps, Google Search, You Tube, Android και Google Chrome με περισσότερους από 1 δισ. χρήστες, προκειμένου να προσεγγίσει τους χρήστες τη σωστή χρονική στιγμή και να διασφαλίσει τη μέγιστη αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.

Κεντρικοί στόχοι της καμπάνιας θα είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας αλλά και του consideration της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού σε αγορές στρατηγικής σημασίας. Τα διαφημιστικά videos και όλα τα δημιουργικά που θα χρησιμοποιηθούν, θα προέρχονται τόσο από την city break καμπάνια Greekend όσο από τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια του ΕΟΤ για το 2022 η οποία βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης. Τα κοινά στα οποία θα στοχεύσει η καμπάνια ανήκουν στην ευρύτερη κατηγορία του travel, δηλαδή είναι κοινά που έχουν ενδιαφέρον για ταξίδια αλλά θα δημιουργηθούν και πιο εξειδικευμένες ομάδες κοινών στα οποία θα προβάλλεται το κατάλληλο είδος διαφήμισης, ανάλογα με το στάδιο του κύκλου ταξιδιού στο οποίο βρίσκονται και σύμφωνα με τον επιθυμητό στόχο marketing.

Σε ότι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η διαφημιστική επένδυση θα είναι μεγαλύτερη τους μήνες Μάϊο-Ιούλιο, έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη κάλυψη τους μήνες που αναμένεται να υπάρχει αυξημένη ζήτηση, ενώ θα μειωθεί σταδιακά τους επόμενους μήνες Αύγουστο-Νοέμβριο, με στόχο την ενίσχυση των last-minute κρατήσεων και την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν. Για συνολικό ύψος επένδυσης 1,3 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι η ανωτέρω διαφημιστική καμπάνια θα αποφέρει κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω αποτελέσματα: 23.725.867 views των Trueview ads, 35.144.221 impressions των Bumper ads και 288.104 Display clicks.

H κατανομή της διαφημιστικής επένδυσης ανά χώρα, ενδέχεται να μεταβληθεί κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, ανάλογα με τις ειδικότερες υγειονομικές και οικονομικές συνθήκες καθώς και τα τυχόν περιοριστικά μέτρα που θα επικρατούν σε κάθε χώρα ανά πάσα στιγμή, επηρεάζοντας αντίστοιχα τα αποτελέσματα.

Διαβάστε ακόμα:

Η κρουαζιέρα θα ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019 έως το τέλος του 2023

Oι καλοκαιρινές ταξιδιωτικές τάσεις των Αμερικανών σύμφωνα με νέα έρευνα

Τουρισμός Ευεξίας – Οικοτουρισμός: Πώς θα αναπτυχθούν τα επόμενα χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο