Οι λάτρεις του φαγητού έχουν την ευκαιρία να βιοποριστούν από το πάθος τους. Για να αναγνωρίσει και να τιμήσει την εμπειρία του εστιατορίου, η σουηδική πλατφόρμα εστιατορίων Unmo, αναζητά τον πρώτο «Επαγγελματία επισκέπτη εστιατορίου» στη Σουηδία, και πιθανώς στον κόσμο.

12

Ο τυχερός υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για την εξερεύνηση, την απόλαυση και την τεκμηρίωση των εμπειριών του, σε μια επιλογή από τα πιο σημαντικά εστιατόρια της Στοκχόλμης. Ο ιδανικός υποψήφιος για τη θέση εργασίας, θα πρέπει είτε να έχει προηγούμενη εμπειρία στον κλάδο των εστιατορίων, είτε την επιθυμία να ξεκινήσει την καριέρα του σε αυτόν. Επίσης, θα πρέπει να είναι λάτρης του φαγητού, να έχει πάθος για τις γεύσεις, να δίνει προσοχή στη λεπτομέρεια και να έχει την ικανότητα να αποτυπώνει τις γαστρονομικές του περιπέτειες, τόσο σε κείμενο, όσο και σε εικόνα. Επιπλέον επαγγελματικά προσόντα ή σπουδές στον κλάδο της εστίασης, δεν απαιτούνται.

Εκτός από το φαγητό σε εστιατόρια, η θέση περιλαμβάνει την ανταλλαγή της εμπειρίας με την ομάδα της Unmo, ώστε να βοηθήσει στην περαιτέρω ανάπτυξη μιας βέλτιστης πλατφόρμας, η οποία θα είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κλάδου της εστίασης.

		array(1) {
  [0]=>
  array(5) {
    ["file"]=>
    array(24) {
      ["ID"]=>
      int(338711)
      ["id"]=>
      int(338711)
      ["title"]=>
      string(10) "sueden (1)"
      ["filename"]=>
      string(19) "sueden-1-scaled.jpg"
      ["filesize"]=>
      int(515516)
      ["url"]=>
      string(68) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/02/sueden-1-scaled.jpg"
      ["link"]=>
      string(108) "https://www.travel.gr/how_to_travel/travel-news/giati-ayti-i-aggelia-gia-thesi-ergasias/attachment/sueden-1/"
      ["alt"]=>
      string(0) ""
      ["author"]=>
      string(1) "8"
      ["description"]=>
      string(16) "Photo: Unsplash "
      ["caption"]=>
      string(0) ""
      ["name"]=>
      string(8) "sueden-1"
      ["status"]=>
      string(7) "inherit"
      ["uploaded_to"]=>
      int(338704)
      ["date"]=>
      string(19) "2024-02-28 14:04:34"
      ["modified"]=>
      string(19) "2024-02-28 14:05:06"
      ["menu_order"]=>
      int(0)
      ["mime_type"]=>
      string(10) "image/jpeg"
      ["type"]=>
      string(5) "image"
      ["subtype"]=>
      string(4) "jpeg"
      ["icon"]=>
      string(58) "https://www.travel.gr/wp-includes/images/media/default.png"
      ["width"]=>
      int(1710)
      ["height"]=>
      int(2560)
      ["sizes"]=>
      array(18) {
        ["thumbnail"]=>
        string(69) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/02/sueden-1-150x150.jpg"
        ["thumbnail-width"]=>
        int(150)
        ["thumbnail-height"]=>
        int(150)
        ["medium"]=>
        string(69) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/02/sueden-1-200x300.jpg"
        ["medium-width"]=>
        int(200)
        ["medium-height"]=>
        int(300)
        ["medium_large"]=>
        string(70) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/02/sueden-1-768x1150.jpg"
        ["medium_large-width"]=>
        int(768)
        ["medium_large-height"]=>
        int(1150)
        ["large"]=>
        string(70) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/02/sueden-1-684x1024.jpg"
        ["large-width"]=>
        int(684)
        ["large-height"]=>
        int(1024)
        ["1536x1536"]=>
        string(71) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/02/sueden-1-1026x1536.jpg"
        ["1536x1536-width"]=>
        int(1026)
        ["1536x1536-height"]=>
        int(1536)
        ["2048x2048"]=>
        string(71) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2024/02/sueden-1-1368x2048.jpg"
        ["2048x2048-width"]=>
        int(1368)
        ["2048x2048-height"]=>
        int(2048)
      }
    }
    ["desc"]=>
    bool(true)
    ["image_position"]=>
    string(6) "center"
    ["image_link_to"]=>
    string(0) ""
    ["open_link_in_new_tab"]=>
    bool(false)
  }
}
	

‘Όπως αναφέρει ο κ. Adam Mikkelsen, Διευθυντής Επικοινωνίας της Unmo, αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία για τους λάτρεις του φαγητού να εμβαθύνουν πραγματικά στη γαστρονομική σκηνή, να εμπνευστούν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, και όλα αυτά ενώ πληρώνονται. Σύμφωνα με την εταιρεία, στόχος είναι να παρέχει μια βαθύτερη κατανόηση του τι είναι αυτό που κάνει την επίσκεψη σε ένα εστιατόριο μια αξέχαστη εμπειρία, από τα πιάτα που σερβίρονται, μέχρι την εξυπηρέτηση και την ατμόσφαιρα. Με λίγα λόγια, να δείξει εκτίμηση σε εκατομμύρια επαγγελματίες του κλάδου που δημιουργούν καθημερινά στιγμές χαράς στους επισκέπτες.

Η ονειρική εργασία προσελκύει χιλιάδες ενδιαφερόμενους

Είναι σαφές ότι δεν είναι λίγοι εκείνοι που ονειρεύονται να εργαστούν ως επαγγελματίες επισκέπτες εστιατορίου. Από την ημερομηνία δημοσίευσης της αγγελίας, η θέση έχει προσελκύσει χιλιάδες υποψηφίους από όλο τον κόσμο, παρά το γεγονός ότι οι πληροφορίες είναι στα Σουηδικά και η εργασία εκτελείται, επί του παρόντος, μόνο στη Στοκχόλμη.

Πάντως, η περίοδος υποβολής αιτήσεων λήγει στις 10 Μαρτίου, ενώ η ανάληψη των απολαυστικών καθηκόντων ξεκινά αμέσως μετά. ‘Όπως αναφέρει η Unmo, ο επιτυχών μπορεί να προσβλέπει σε μισθό που ταιριάζει με την όρεξή του, σε ευέλικτο ωράριο εργασίας και σε μια μοναδική ευκαιρία να συνεισφέρει στη βαθύτερη κατανόηση του κλάδου της εστίασης.

Ποια είναι η Unmo

Η εταιρεία η οποία ανήκει στη Duni Group ξεκίνησε στα μέσα του 2023, προσφέροντας στις επιχειρήσεις εστίασης ευκαιρίες μάρκετινγκ και branding. Το σημείο εκκίνησης, ήταν έρευνα της Duni Group για τα αδύναμα σημεία των εστιατορίων. ‘Όπως αποδείχθηκε, στην κορυφή της λίστας ήταν η εύρεση ειδικευμένου προσωπικού, καθώς κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλοί εργαζόμενοι εγκατέλειψαν την εστίαση και δεν επέστρεψαν ποτέ. Μέχρι στιγμής, η πλατφόρμα λειτουργεί στο Μάλμε, το Γκέτεμποργκ και τη Στοκχόλμη, όπου έχουν εγγραφεί περίπου 65 εστιατόρια και περίπου 1.000 άτομα. Στα σχέδια της εταιρείας, είναι η επέκταση στη Δανία και τη Γερμανία, ενώ μελλοντικά η Unmo έχει εντοπίσει πολλές συναρπαστικές, μεγάλες κυρίως, πόλεις, με γαστρονομική φήμη ή μέρη με εκτεταμένη εποχική απασχόληση, στα οποία θα μπορούσε να δραστηριοποιηθεί. Αποστολή της εταιρείας, είναι να συνδέσει τον παγκόσμιο κλάδο της εστίασης σε ένα σημείο, όπως κάνει αυτή τη στιγμή το LinkedIn.

Διαβάστε ακόμα:

Πού ταξιδεύουν οι σύγχρονοι προσκυνητές -Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί

Ποιο μέρος στην Ελλάδα επιλέγουν για τις διακοπές τους Αμερικανοί, Γερμανοί, Γάλλοι και Κινέζοι τουρίστες

Ποιες εθνικότητες τουριστών προτίμησαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους το 2023