Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Ovolo Hotels αφαιρεί το κρέας από τις κουζίνες των ξενοδοχείων της, με σκοπό να καθιερώσει τη συνειδητή κουζίνα μίας «ηθικής διατροφής».

11

Με αυτόν τον τρόπο, το ξενοδοχειακό brand γίνεται το πρώτο παγκοσμίως που δεσμεύεται ότι θα προσφέρει ότι καλύτερο στους vegetarians, εφαρμόζοντας από αυτήν την εβδομάδα τη λευκή βίβλο Plant’d, σε όλα της τα εστιατόρια.

Η ανωτέρω ανακοίνωση του ομίλου σηματοδοτεί μια περαιτέρω προοδευτική αλλαγή για τα ξενοδοχεία, μετά την επιτυχία της καμπάνιας «Year of the Veg» που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2020, οπότε για 365 ημέρες, οι χώροι εστίασης του ξενοδοχείου μετατράπηκαν σε χορτοφαγικούς πυρήνες, εξυπηρετώντας ενθουσιώδεις vegetarians και φυτική κουζίνα υψηλών προδιαγραφών.

Σχετικά, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Girish Jhunjhnuwala, σχολίασε ότι το κρέας αφαιρείται για δεύτερη συνεχή χρονιά στα Ovolo Hotels, και καθώς αρκετοί από τους χώρους στο Ovolo σερβίρουν ήδη φυτική κουζίνα, ο όμιλος αποφάσισε να εφαρμόσει τη νέα φιλοσοφία σε ποσοστό 100%. Ήταν μια στρατηγική κίνηση, ανέφερε ο κ. Jhunjhnuwala, καθώς ο κόσμος αλλάζει, επομένως το brand συνεχίζει να εξελίσσεται, διασφαλίζοντας ότι θα πράξει κάθε τι δυνατόν για τη διατήρηση του περιβάλλοντος, την προώθηση της υγιεινής διατροφής και την ενίσχυση της εικόνας της καταπληκτικής χορτοφαγικής και φυτικής κουζίνας.

Σημειώνεται ότι ο δημιουργικός γαστρονομικός συνεργάτης του Ομίλου Ovolo, κ.Ian Curley, συνεργάζεται με τα εστιατόρια του ξενοδοχείου σε όλο τον όμιλο, συμπεριλαμβανομένου του Χονγκ Κονγκ, της Αυστραλίας και του Μπαλί, ώστε να εκπληρώσει τη δέσμευση Plant’d Veg και να παρουσιάσει τα νέα μενού που απευθύνονται από vegans έως και flexitarians. Σχετικά με τη μετάβαση στην χορτοφαγική αυτή προσέγγιση, ο κ. Curley επεσήμανε ότι η κίνηση αυτή ήταν ακόμη πιο επιτυχημένη από ό,τι περίμενε ο όμιλος, γεγονός που του χαρίζει μία κορυφαία θέση στο νέο κύμα των πρωτοπόρων που αγκαλιάζουν τα φυτά στις κουζίνες. Επιπλέον, ο κ. Curley τόνισε ότι, βασικός στόχος είναι η διασφάλιση πως οι νέες δημιουργίες εξακολουθούν να αρέσουν σε όλους, ανεξαρτήτως διατροφικών προτιμήσεων. Εντωμεταξύ, οι προμηθευτές του ομίλου συμπράττουν με τα ξενοδοχεία ώστε να προσφέρουν θρεπτικές, νόστιμες και βιώσιμες λύσεις τροφίμων, στο καλύτερο δυνατό επίπεδο.

Εμπνευσμένη από το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα οφέλη μιας διατροφής με βάση τα φυτά, η αλλαγή αντανακλά τη δέσμευση της Ovolo να εκπληρώσει τις επιθυμίες των πελατών της, προάγοντας παράλληλα μια νοοτροπία «να τρώμε καλά για να νιώθουμε καλά». Οι επισκέπτες θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν την ποιοτική προσφορά φαγητού και ποτών που περιμένουν από τα εστιατόρια Ovolo, ενώ θρέφουν το σώμα και την ψυχή τους, μέσω μενού που αντικατοπτρίζουν την ανανεωμένη δέσμευση για βιωσιμότητα και ευεξία.

Διαβάστε ακόμα:

Μία 19χρονη έγινε η νεότερη γυναίκα που έκανε μόνη της τον γύρο του κόσμου με αεροπλάνο

Τα Nobu Hotels του Ρόμπερτ Ντε Νίρο στη Σαντορίνη

Πώς θα αλλάξει το μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης σε Σαντορίνη και Μύκονο