Ο Απρίλιος για τα ξενοδοχεία της Αθήνας έκλεισε με μέση πληρότητα 75,7% σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής και Αργοσαρωνικού.
Η μέση πληρότητα βελτιώθηκε κατά 5% έναντι του Μαρτίου αλλά και κατά 16,6% έναντι του Απριλίου του 2022. Ωστόσο, σε επίπεδο τετραμήνου, η μέση πληρότητα στα ξενοδοχεία της πόλης μας δεν ξεπέρασε το 63,7% και απέχει κατά 5,9% από τις επιδόσεις του αντίστοιχου διαστήματος του 2019.
Σύμφωνα με τα μηνιαία στοιχεία Κίνησης και Απόδοσης Ξενοδοχείων που επεξεργάζεται η Ένωση με την συνεργασία της GBR Consulting, σε επίπεδο τετραμήνου, σημειώθηκε αύξηση της Μέσης Τιμής δωματίου των αθηναϊκών ξενοδοχείων κατά 17,2% αλλά και του Εσόδου ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο κατά 10,3%. Οι επιδόσεις αυτές, εξακολουθούν να απέχουν αρκετά από τις αντίστοιχες επιδόσεις όλων των ξένων πόλεων – ανταγωνιστών της Αθήνας, οι οποίες τον φετινό Απρίλιο, σχεδόν στο σύνολό τους (με μοναδική εξαίρεση το Μόναχο), σημείωσαν συγκριτικά με την Αθήνα σημαντικές αυξήσεις. Όπως επισημαίνει η Ένωση στα επόμενα χρόνια ξέρουμε π θα προστεθούν ξενοδοχειακές κλίνες στον ξενοδοχειακό χάρτη της πόλης, είτε συγκεκριμένων έργων, είτε καταλυμάτων που θα επαναλειτουργήσουν, είτε απολύτως νέων μονάδων. Η τάση αυτή κινείται παράλληλα συνεχή και ανεξέλεγκτη αύξηση τουριστικών κλινών σε άλλου τύπου καταλύματα που έως σήμερα δεν είναι καν καταγεγραμμένες.
array(1) { [0]=> array(5) { ["file"]=> array(24) { ["ID"]=> int(234692) ["id"]=> int(234692) ["title"]=> string(5) "hotel" ["filename"]=> string(18) "hotel-6-scaled.jpg" ["filesize"]=> int(513540) ["url"]=> string(67) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/hotel-6-scaled.jpg" ["link"]=> string(110) "https://www.travel.gr/how_to_travel/travel-news/sto-637-i-mesi-plirotita-gia-ta-xenodoche/attachment/hotel-37/" ["alt"]=> string(0) "" ["author"]=> string(1) "8" ["description"]=> string(15) "Photo: Unsplash" ["caption"]=> string(0) "" ["name"]=> string(8) "hotel-37" ["status"]=> string(7) "inherit" ["uploaded_to"]=> int(234526) ["date"]=> string(19) "2023-05-26 10:33:22" ["modified"]=> string(19) "2023-05-26 10:34:28" ["menu_order"]=> int(0) ["mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["type"]=> string(5) "image" ["subtype"]=> string(4) "jpeg" ["icon"]=> string(58) "https://www.travel.gr/wp-includes/images/media/default.png" ["width"]=> int(1707) ["height"]=> int(2560) ["sizes"]=> array(18) { ["thumbnail"]=> string(68) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/hotel-6-150x150.jpg" ["thumbnail-width"]=> int(150) ["thumbnail-height"]=> int(150) ["medium"]=> string(68) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/hotel-6-200x300.jpg" ["medium-width"]=> int(200) ["medium-height"]=> int(300) ["medium_large"]=> string(69) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/hotel-6-768x1152.jpg" ["medium_large-width"]=> int(768) ["medium_large-height"]=> int(1152) ["large"]=> string(69) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/hotel-6-683x1024.jpg" ["large-width"]=> int(683) ["large-height"]=> int(1024) ["1536x1536"]=> string(70) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/hotel-6-1024x1536.jpg" ["1536x1536-width"]=> int(1024) ["1536x1536-height"]=> int(1536) ["2048x2048"]=> string(70) "https://www.travel.gr/wp-content/uploads/2023/05/hotel-6-1365x2048.jpg" ["2048x2048-width"]=> int(1365) ["2048x2048-height"]=> int(2048) } } ["desc"]=> bool(true) ["image_position"]=> string(6) "center" ["image_link_to"]=> string(0) "" ["open_link_in_new_tab"]=> bool(false) } }
Στο πλαίσιο αυτό η Ένωση κρίνει αναγκαίο να δρομολογηθούν εγκαίρως και σε θεσμικό πλέον επίπεδο, όσα κατ΄αρχήν θα περιφρουρήσουν την προσφορά της Αθήνας και την αγαστή συνύπαρξη όλων των επιμέρους κατηγοριών καταλυμάτων. Πέραν αυτού και καθώς ο στόχος πρέπει να είναι και ποιοτικός, η Ένωση επισημαίνει ότι αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την πλήρη αξιοποίηση της αστείρευτης δυναμικής της Αθήνας – Αττικής και Αργοσαρωνικού. Σε μια τέτοια προσπάθεια καταλήγει απαιτείται η δημιουργία ενός νέου σύγχρονου θεσμικού πλαισίου, σύγχρονες υποδομές, νέες προτάσεις για τους επισκέπτες και ρηξικέλευθη τουριστική πολιτική και στρατηγική – ανάπτυξης, προβολής και επέκτασης.
Διαβάστε ακόμα:
Έρευνα: Τα σημεία που συγκεντρώνουν τα περισσότερα μικρόβια σε ένα ξενοδοχείο
Αστική κατοικία του 19ου αιώνα μετατρέπεται σε μπουτίκ ξενοδοχείο στην περιοχή Ψυρρή
Ένας πρώην σιδηροδρομικός σταθμός μεταμορφώνεται σε πεντάστερο ξενοδοχείο