Ο Όμιλος Fais κάνει το πρώτο του άνοιγμα στον τομέα της φιλοξενίας στη Σαντορίνη με τη λειτουργία του Radisson Blu Zaffron Resort Santorini στις 18 Απριλίου.

10

Πρόκειται για το μοναδικό ξενοδοχείο, δυναμικότητας 103 σουιτών και βιλών, στο νησί με exclusive guests-only παραλία.

Η επένδυση αυτή ανέρχεται στα 20 εκατ. ευρώ ενώ ο όμιλος σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητες του στον χώρο της φιλοξενίας σε Κέρκυρα και Κρήτη. Η επιλογή της Σαντορίνης -ενός από τους πιο γνωστούς premium ταξιδιωτικούς προορισμούς παγκοσμίως- συνδυάζεται με την εξασφάλιση του υψηλού επιπέδου φιλοξενίας που χαρακτηρίζει το international flag της Radisson Blu.

Το Zaffron έρχεται να πλαισιώσει το χαρτοφυλάκιο brands πολυτελείας, μόδας και σπορ του Ομίλου, που δραστηριοποιείται με έδρα την Αθήνα. Ανάμεσά τους, ονόματα όπως Tod’s, Hogan, Salvatore Ferragamo, Philipp Plein, Princess Yachts, KIKO Milano, Under Armour, Adidas, Puma και Technogym. «Με το Zaffron, στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε τη sui generis προσέγγισή μας στη φιλοξενία με τρόπο που να σέβεται την κληρονομιά του νησιού. Ταυτόχρονα, θέλουμε να εισάγουμε μια νέα ιδέα όπου η εμπειρία των επισκεπτών μας εμπλουτίζεται και αναβαθμίζεται μέσω δυναμικών συνεργασιών διεθνών brands και ποικίλων αποκλειστικών εκδηλώσεων», σημειώνει ο Μανώλης Παπαδάκης, Γενικός Διευθυντής του Hospitality Division του Radisson Blu Zaffron Resort.

Το στοιχείο του νερού δίνει παντού το «παρών». Πέρα από την παραλία, τζακούζι και θερμαινόμενες ιδιωτικές πισίνες υπάρχουν σε όλα σχεδόν τα δωμάτια, ενώ το Zaffron διαθέτει και δύο κεντρικές θερμαινόμενες πισίνες, 220 και 138 τ.μ.

Επίσης, το Zaffron αξιοποιεί τη δύναμη των διεθνών συνεργασιών για να προσφέρει ένα μοναδικό concept και μία σειρά αυθεντικών εμπειριών με άξονα τη γαστρονομία. Αφετηρία αυτής της προσπάθειας είναι το εστιατόριο Zeffirino, και ακολουθούν το Trattoria Belloni που προσφέρει μια επιλογή από κλασικά ιταλικά πιάτα και comfort food, και το Blu Pool Bar όπου ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία ν’ απολαύσει σούσι και επώνυμα κοκτέιλ. Η Διευθύντρια Marketing | Επικοινωνίας Hospitality & Gastronomy Division του Ομίλου Fais, Γεωργία Δώδου, δηλώνει σχετικά με την συνολική εμπειρία που προσφέρει στον επισκέπτη το ξενοδοχείο: «Ο σχεδιασμός των εμπειριών βασίστηκε στις ανάγκες του σύγχρονου after-COVID επισκέπτη, που επιθυμεί την ασφάλεια και τη μοναδικότητα στις διακοπές του. Στη μοναδική exclusive, guests-only παραλία, θα φιλοξενηθούν διεθνούς εμβέλειας events που θα δημιουργήσουν μοναδικά συναισθήματα και αξέχαστες αναμνήσεις για τους επισκέπτες μας, αναδεικνύοντας τη Σαντορίνη σε έναν ποιοτικό προορισμό όπου τα events και οι tailor made εμπειρίες θα έχουν πρωταρχική θέση μαζί με την γαστρονομική ταυτότητα του Zaffron Resort».

Διαβάστε ακόμα:

Τα Nobu Hotels του Ρόμπερτ Ντε Νίρο στη Σαντορίνη

Travel & Leisure: Η Σαντορίνη στους 50 καλύτερους προορισμούς του κόσμου για ρομαντικές αποδράσεις το 2022

Όμιλος Fais: 450 νέες θέσεις εργασίας σε Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη